Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Comviq

Joakim Åkerström

Recommended Posts

Joakim Åkerström

Hejsan alla,

Är det bara jag som har haft stora problem med Comviq just nu? Kan skicka men inte ta emot sms...det är så sporadiskt, vissa sms kan ta upp till 2 dagar innan det tas emot. Vilket, enligt Comviq är helt normalt. Ja, jösses vilken vilken informationssamhällesuppfattning (påhittat ord) dom har. Kan lika gärna skicka en brevduva :)

/Joakim

• 4 weeks later...

Tyvär inget onormalt. Så har det varit sedan jag fick mitt ab. i jan 2001. Det skall tydligen vara så.

Samma sak med mobilsvarsmeddelanden. Piper till i telefonen och man har ett nytt meddelande. När man kollar kan det i västa fall vara uppåt en vecka gammalt. Man kan t o m råka ut för att man redan lyssnat av meddelndet.

Ringsignalerna lämnar också en del övrigt att önska. Händer rätt ofta att man bara får en ringsignal eller ett kort pip i telefonen. I bland inte ens det. Sedan står det obesvarat samtal där. Man har inte en chans att ta det. Folk undrar varför man inte har mobilen med sig eller varför man inte svarar.

Nä, det finns bara en operatör som har funktion och täckning som motsvarar mina förväntningar - Telia. Det må vara dyrt osv, men det fungerar i alla fall.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...