reppson Posted November 14, 1999 Share Posted November 14, 1999 Hej! Hur underklockar man en CPU? Min snurrar på lite väl snabbt så jag inte hinner med i svängarna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Posted November 16, 1999 Share Posted November 16, 1999 Inte för att jag tror att du har problem att det går fort, det men du gör precis som när du överklockar fast tvärt om. Link to comment Share on other sites More sharing options...
reppson Posted November 16, 1999 Author Share Posted November 16, 1999 Jovisst det går för fort, så jag måste underklocka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NovaLand Posted November 17, 1999 Share Posted November 17, 1999 Om det är för att du ska köra t.ex. vissa dos-program som ska köra långsammare, så finns det program för att göra just det. (slöar ner datorn för att köra dos-program i dos-läge långsammare) Arnars så är det bara att sänka myltipliern och busshastigheten, och det bör du konsultera din manual om, alternativt tillverkarens hemsida. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.