Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Uppdatera lite


Robert Macfie

Rekommendera Poster

Robert Macfie

Är det någon mer som tycker att det kanske är dags att byta/ändra/lägga till/ta bort lite bland kategorierna här?

 

Börjar väl kanske bli dags att lägga till "MacOS 9" tex? Och kanske lägga till en kategori för de som har andra mac-modeller än iMac?

 

Iaf så tycker jag att det vore kul att veta andras synpunkter så kan man ju demokratiskt komma fram till nåt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Henrik Wannheden

Varför inte gå med i en mailinglista istället?

detta eForum suger rätt mycket, så för att göra det bre behöve rman ändra på långt mer än vad du föreslår (bra förslg iofs).

 

Jag föreslår MacNytts mailinglistor <http://www.macnytt.com/listor>

 

eller

 

MacSverige-listan

skicka ett mail till: macsverige-request@majordomo.net, med 'subscribe' i bodyn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

eForum är miljoner gånger bättre än mailinglistor! Man slipper få inboxen knôkatjock med massa mail, kan läsa det som man för närvarande intresserar sig för och kan (om man vill) få meddelande om när man fått svar på ett inlägg. Helt suveränt tycker jag. MEN det ser helt enkelt otroligt trist ut här så uppdatering är det helt klart läge för.

 

Mvh

/Nett

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Robert Macfie

Jag håller med dig Sune

 

Jag tänkte först börja denna tråd med ett jätte-argt ställa-IDG-mot-väggen-inlägg ;), men tänkte jag skulle ge dom en sista chans att verkligen visa lite service-vilja och då kanske sälla sig till en diskussion om vad användarna tycker.

 

Om man browsar lite bland trådarna under "Tyck till..." så ser man rätt snabbt att många har haft synpunkter på detta forum, men ingen enda har besvarats, ens med "Vi har inte tid..." eller liknande.

 

Jag tycker att det är en mycket märklig attityd från IDG:s sida, framför allt i och med att just denna "Tyck till-avdelning" finns.

 

/Robban

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...