Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Anneli_A

Hotmail lösenord

Rekommendera Poster

Johan A.

Tja, tidigare så tyckte ju Antipiratbyrån att DivX var olagligt. Även om det var en film man gjort själv som man vill sprida. Nu verkar de förstå bättre och har ändrat formuleringen till

Filmformatet DivX har blivit en samlingsterm för film som laddas ner från Internet. DivX är en komprimeringsteknik som bygger på ett format som kallas Mpeg4. Det förekommer försäljning av CD-skivor med film som visats på bio eller släppts på video som komprimerats med DivX. CD-skivor av detta slag är uteslutande piratkopior och får inte spridas.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
xyzz

Tydligt är att hela historien inte berättats.

För det som sas kan hon inte få några böter alls.

[inlägget ändrat 2002-06-20 14:30:51 av xYzz]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Anneli_A

Du tror inte det?

Jag kan ju inte säga att du har rätt i det o jag kan inte heller säga att du har fel idet. Jag återger bara det jag själv vet - inget annat.

Men enligt min dotter så är det precis så som jag har berättat, håller hon saker hemliga för mig så gör jag det för dig - helt omedvetet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
SparHawk

Hej,

Har ni delad vårdnad borde du få tillgång till detta material från polisen.

Men jag hävdar fortfarande att om det som är sagt här skulle vara fakta skulle inte polisen gå vidare med detta.

Lösenordsbytet i sig själv gör ju ingen skada. Det intressanta i fallet borde vara vad de hävdar som "skada" Böterna skall ju rimligtvis ersätta en form av skada.

Men det är svårt att sia om detta utan all fakta.

Lycka till

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
xyzz

Jag tycker bara att det är extremt konstigt om en sådan sak skulle gå vidare om det hon berättat stämmer.

Kan ju ochså vara så att polisen är så förvirrad över vad som egentligen gäller att de vill ha klarhet.

Jag tycker nog avtalet som Hotmail har är ganska klar över vem som har ansvaret, har hon då fått lösenordet så är ju saken klar oavsett vad hon sedan gjort.

Ett inbrott räknas till exempel inte som inbrott om en nyckel har getts bort.

[inlägget ändrat 2002-06-20 14:37:12 av xYzz]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Anneli_A

Tack!

Jo vi har gemensam vårdnad så jag ska kolla upp om jag inte har möjligheter att få ta del av det hela!

Jag håller med dig att det verkar konstigt.

/Anneli

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...