Rickard Posted October 31, 1999 Share Posted October 31, 1999 Jag undrar om man kan bränna direkt från mp3 till CD Jag har ett program som heter Mp3 CD maker men där kan man bara bränna 4 låtar! /R.G Link to comment Share on other sites More sharing options...
MattiasN Posted November 1, 1999 Share Posted November 1, 1999 Ett annat förslag är Nero. Ett mycket bra brännarprogram som klarar det mesta. Har själv v4.0.5.6 och det är i princip det enda brännarprogrammet jag använder. http://www.ahead.de/en/Index2.htm // Mattias Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik Grönlund Posted November 2, 1999 Share Posted November 2, 1999 Mitt förlag till dig är att du fixar tex WinOnCd 3.5 som klarar omformatering under tiden den bränner ! Du kan läsa om det på www.cequadrat.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard Posted November 7, 1999 Author Share Posted November 7, 1999 Man tackar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoNe Posted November 11, 1999 Share Posted November 11, 1999 I det nyaste Adaptec easy cd creator är det bara att markera mp3 låtarna och bränna så blir det Audio CD Kanon bra ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
prM Posted November 27, 1999 Share Posted November 27, 1999 Det ända positiva med den uppgraderingen......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.