Henrik Gustavsson Posted October 27, 1999 Share Posted October 27, 1999 Ska skaffa ett Duocom abonnemang från telia och har en fråga angående detta. ÄR det egentligen nån skillnad i hastighet om man jämför ett 56K modem och ISDN hastigheten på 64Kbit? Enligt telia kan man bara använda den ana av dom två digitala kanalerna för att surfa. Hur är det med detta egentligen? En del andra påstår att det går utmärkt att surfa med 128 Kbit. Skulle vilja veta mer om detta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan20 Posted October 27, 1999 Share Posted October 27, 1999 Det går jättebra att surfa på bägge kanalerna. Bara man har rätt drivrutin. Mvh Jens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Gustavsson Posted October 27, 1999 Author Share Posted October 27, 1999 Var finner man denna drivrutin? Hur går man tillväga för att få det fungera sedan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan20 Posted October 27, 1999 Share Posted October 27, 1999 Jag själv har ett zyxel modem och då hämtade jag drivrutinen på deras hemsida. Installerade drivrutinen för bägge linjerna på lägg till modem i kontrollpanelen. Vad har du för modem? // Jens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Gustavsson Posted October 27, 1999 Author Share Posted October 27, 1999 Jag har ett UCOM Nordic ISDN. Har försökt hitta deras hemsida eller andra sidor med drivrutiner till detta modem men det verkar svårt. //MVH Henrik Link to comment Share on other sites More sharing options...
MagnusJ Posted November 16, 1999 Share Posted November 16, 1999 Tänk bara på att om man använder båda kanalerna till att surfa blir det buddel minuttaxa, så man får inte mer för pengarna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.