the wizard Posted October 24, 1999 Share Posted October 24, 1999 jag skulle vilja veta hur man gör för att importera min hotmail post från från hotmail till outlock express (alltså hämta hem min hotmail post med outlock express) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björn Gustafsson Posted October 26, 1999 Share Posted October 26, 1999 Det krävs att du har version 5 av Outlook. Välj 'Verktyg' - 'Konton', och sen 'Lägg till' - 'e-post'. Skriv in namn, 'nästa' och e-post, 'nästa'. Välj 'HTTP-server' i listan och leverantör 'hotmail', sen 'nästa' och fyll i de resterande uppgifterna enl. anvisningarna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
the wizard Posted October 26, 1999 Author Share Posted October 26, 1999 tack så mycket för hjälpen Link to comment Share on other sites More sharing options...
the wizard Posted October 26, 1999 Author Share Posted October 26, 1999 en liten fråga till bara måste man teckna ett nytt hotmail konto kan man inte använda sitt gammla??=?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björn Gustafsson Posted October 26, 1999 Share Posted October 26, 1999 Jo du ska kunna välja din gamla. När du kommer fram till rutan som heter E-postadress väljer 'jag har redan en e-postadress som jag vill använda' och sen skriver in den hotmailadressen i 'e-postadress'-fältet så ska det funka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
the wizard Posted October 26, 1999 Author Share Posted October 26, 1999 ok tack ska du ha för hjälpen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.