Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Dungeon Siege


Olle Nyrén

Rekommendera Poster

Olle Nyrén

Är det någon som har spelat Dungeon Siege? Jag har laddat ner demot och kört lite, tycker att det känns som Nox eller Diablo, fast i 3D. Jag funderar på att skaffa det och undrar om någon kan råda eller avråda mig.

 

mvh

Olle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får väl gå på spelkänslan. Hur ofta spelar du? Spelar du singel eller multi(går det att spela multi?)? Vad kostar spelet och finns det bättre spel till samma pris? Om multi, har dina kompisar spelet så att ni kan lira tillsammans via LAN?

 

Själv så tycker jag det än så länge finns få spel med AI som är tillräckligt "random" för min smak. Dvs när jag spelar med en motståndare vill jag ha en känsla av oförutsägbarhet blandat med att jag själv ska kunna överraska datorn. Detta kan kompenseras med multiplayer möjligheter men om det inte finns så kanske det är nått att tänka på?

 

/JANspeed

 

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det är helt klart värt att köpa !!! :D

 

---

stoffe-2k, Rated R for language, violence, drug use and some sexuality

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är helt klart inte värt pengarna, blir så extremt enformigt efter ett tag...

 

Hack & slash, hack & slash, ..., hack & slash...

 

Det är absolut inget annat, betydligt tråkigare än Diablo.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MegaLoManiac

Klart du ska köpa det, grafik, ljud, den dynamiska karaktärs utvecklingen är ju klart mycket bättre än D2 nånsing var...

Vad det gäller multiplayer, så visst kan du lira det, antingen kan du importera din SP karaktär (eller någon av dom, om du har ett party), oavsett om du har klarat spelet eller inte. Du kan köra via internet och lokalt nätverk (bara att hosta ett game) och kan göra allt som du kan göra i SP fast du har också en ny map, Utraen Peninsula, med nya områden och quests.

Du kan dock inte importera din demo karaktär till fullversionens MP-game, sorry!

 

Kör hårt! Helt klart detta års största spelnyhet så här långt!!

 

 

The world is not enough...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

John Andersson

Kul spel - ett tag, sen blir det aningen enformig. Desto roliagre att köra solo (+ en åsna =) ) Men årets största spelnyhet? Långt ifrån.

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...