Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Sonyericsson!!!!!!!!!

evert_falkberg

Recommended Posts

evert_falkberg

Sonyericsson kommer inom snar framtid att ta över mobilmarknaden..............

Vad tror ni??... Jag tror och hoppas det....

[inlägget ändrat 2002-04-27 20:18:40 av evert_falkberg]

Mr Andersson

De professionella analytikerna har en något annorlunda uppfattning.... frågan är bara om man ska lita på dem eller på dig....

Ja, det är ju underbart med bara en stor aktör på marknaden, precis som Intel har varit i många år, eller som Nvida har varit ett tag. Dom kan ju hålla höga priser så att dom går med bra vinst och behöver inte tänka så mycket på kvalite och lång standby. Sen är det ju skönt att alla har likadana telefoner så att du vet hur dina vänners telefoner funkar om du skulle behöva låna.

Det hade ju varit helt perfekt.

Mr Andersson

Jag testade en sådan på CeBit. För deras egen skull hoppas jag att de fixar till programvaran, för den är katastrof. Jag plippade lite på den och efter ca 10 sekunder så hängde den sig helt och den kom inte igång igen....

återstår å se hur kampen Nokia 7650 vs SonyEricsson P800 står sig :) enligt Nokia kommer de dra igång sin kampanj för 7650 efter sommaren (vilket borde betyda slutet på augusti), SE ska tydligen (vad jag hört iaf) börja släppa ut P800 i september...

"återstår å se hur kampen Nokia 7650 vs SonyEricsson P800 står sig"

Den som läst tidningen Mobil nr. 4, vet redan att kampen är avgjord. Sony Ericsson utklassar Nokia!

Keep on runnin`

• 3 weeks later...
evert_falkberg

det ska jag testa... TACK

[inlägget ändrat 2002-05-14 17:12:12 av evert_falkberg]

"Jag hoppas attt du kan tro mig..."

Om det nu blir så, får jag ta åt mig lite. Har just nu införskaffat T68i. Och har sedan tidigare T68m och T39m. Alltså tre Ericsson.

Keep on runnin`

• 8 months later...
evert_falkberg

Ja, det är ju underbart med bara en stor aktör på marknaden, precis som Intel har varit i många år, eller som Nvida har varit ett tag. Dom kan ju hålla höga priser så att dom går med bra vinst och behöver inte tänka så mycket på kvalite och lång standby. Sen är det ju skönt att alla har likadana telefoner så att du vet hur dina vänners telefoner funkar om du skulle behöva låna.

Det hade ju varit helt perfekt.

/Dez

OJ då! Vad tog du åt dig??

[inlägget ändrat 2003-02-06 13:10:11 av evert_falkberg]

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...