Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Funkar utseendet??

HeavyMental

Recommended Posts

HeavyMental

Jobbar på en hemsida med användare, forum, chat mm..

Där kan alla lägga upp en presentation, alla har egen gästbok/dagbok osv. som på tex Lunarstorm.

Nu tänkte jag höra om nån vill göra sig besväret att gå dit och kolla på sidan, utseendemässigt alltså. om den är tillräckligt snygg rent ut sagt :)

En grej är att i under 1024*768 i upplösning blir den krånlig, tänkte inte på det när jag satt här med min 19" skärm :) ..

Me det håller jag på att årgärda genom att man kommer till en "mindre" version om man har lägre upplösning..

En hel del funktioner fungerar men det är också en massa som ska göras, emn jag vill ändå ha lite åsikter om sidan som den är nu.

Ni kan logga in på första sidan med namn guest och lösen testar ..

Surfa gärna runt och kolla om det är nåt som är bra, eller nåt som är kasst.

Tacksam för response :)

// Admin på lunarkonkurrenten

http://nexxuz.jensite.com \

Vid en första anblick ser den OK ut. Några småsaker dock. Det står: Igång sedan 2001-04-00. Vad står de 2 sista nollorna för?

Under Introduktion står:

"...dig på nåra olika sätt.

Ser inte bra ut med nåra. Några heter det.

Voodoo chile (slight return)

Ser bra ut i IE tycker jag.

Netscape hanterar bakgrunder i tabeller olika så den ser inget vidare ut där, bara ett tips :-)

HeavyMental

Hej.

Tack för detta, ska kolla över synpunkterna...

Ja jag undrar vem som skrivit dit de där nollorna :)

Stavfel är ju en sak men den behöver absolut ses över i Netscape märker jag..

Räknade inte med att nån använder den :) .. men det är klart det finns ju linuxsurfare så..

// Admin på lunarkonkurrenten

http://nexxuz.jensite.com \

Stavfel är ju en sak men den behöver absolut ses över i Netscape märker jag..

Räknade inte med att nån använder den :) .. men det är klart det finns ju linuxsurfare så..

Det finns många som alltid använder Netscape, bara för att Microsft gjorde ett smart drag för en del års sedan, och gick om Netscape, så betyder inte det att ingen använder Netscape i dagens läge, det finns åtskilliga tiousentals som gör det.Sen ökar också användare av Opera mer och mer, plus som du själv säger, Linux.

Använder själv både Opera och Netscape mestandels, gillar inte IE speciellt, kör bara när jag måste.

// Gästen

Sopa alltid rent framför egen dörr

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...