Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Wap och SMS...???


Eminos

Rekommendera Poster

Varför inte göra så att man kan komma åt vissa funktioner med wap...en kanske att man kan läsa inlägg med wap...få svar via SMS..???

 

Vad säger ni andra om mobilt eForum...?...;)

 

/Eminos

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Varför inte göra så att man kan komma åt vissa funktioner med wap..."

Bra idé!

Skulle gärna vilja ha möjlighet till hela eforum via wap. Som det är idag har jag Meddela-mig-via-epost-när-någon osv, vilket innebär att jag kan gå in och läsa svaren via wap i mobilen. Men där saknar jag möjligheten att kunna svara.

 

Voodoo chile (slight return)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Att utveckla funktioner som typ max 5% av användarna kommer att använda... jojo... lycka till.. även om jag skulle tillhöra dom 5% är det inte ekonomiskförsvartbart att utvecka en sådan tjänst till en så liten skara användare... tyvärr.... kanske finns färdiga :)

 

 

---

stoffe-2k, Rated R for language, violence, drug use and some sexuality

 

[inlägget ändrat 2002-04-20 22:30:12 av Stoffe-2k]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis...tyvärr...jag tror inte många av de grejer som vi har sagt här (som kan användas av kanske 90% av eForum användarna) inte kommer att impleteras...;(

 

Man kan juh alltid hoppas dock...

 

/Eminos

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Vill väcka liv i en tidigare tråd.

Att kunna logga in på Eforum via Wap i mobilen skulle sitta fint. För att kunna hänga med i trådar och även kunna svara, då man inte har möjlighet att sitta vid en PC. Det är ibland frustrerande att inte kunna svara i trådar man deltar i. Som det är idag kan jag bara läsa trådar, jag har satt bevakning och Meddela mig via epost på. Det gör jag ganska ofta under arbetsdagen. Vill kunna svara också.

 

Keep on runnin`

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 9 months later...

Blåser nytt liv i denna tråd :-)

 

Tidigare i veckan var det någon som fick en RSS sida av de tio senaste inläggen, varför kan inte vi med WAP telefoner få en enkel WAP sida då ?

 

Till att börja med en sida man kan läsa de tiop senaste inläggen vore ju fint, svara på inlägg kan komma senare.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Jag får "korrupt data"

Testade precis att wappa in på sidan med min mobil och inga problem att läsa sidan.

Har du angett adressen exakt enligt länken? Kan du wappa in på andra sidor?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan wappa på de flesta sidor tex wap.tele2.se eller wap.tv4.se, dock klarar min telefon bara WAP 1.0 så det skulle vara om det är där det felar.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...