Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Trådlösa möss suger !


Albin!

Rekommendera Poster

Min tådlösa mus dexxa suger den klara typ en halv meter från datan och så äter den batterier köp ej en sån !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom jag fick med från början räckte ca 2-3 dagar . Dom skulle inte räcka längre sa dom jag köpte av .... efteråt ... men dom jag har nu duracell räcker 1-2 månader ....

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Dom jag fick med från början räckte ca 2-3 dagar . Dom skulle inte räcka längre sa dom jag köpte av .... efteråt ... men dom jag har nu duracell räcker 1-2 månader ....

 

 

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har haft en dexxa :-(

 

efter 2 dagar slutade den att hänga med när man drog musen åt höger...bytte ut den...efter nån timma slutade den nya musen att hänga med i rörelserna. Gick då tillbaks med den och fick pengarna tillbaks. Dom var inte särskillt förvånade på onoff så dom har nog fått in fler :-/

 

DEXXA SUGER!!!

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har 2 logitech (en på jobbet, och en hemma) som fungerar hur bra som helst. Har inte behövt byta batterier på någon ännu. (har haft den på jobbet ca 3 månader)

 

men Dexxa är väl inte känt för att ha några kvalitetsprodukter. För möss (pekdon) gäller: Logitech, och Microsoft.

 

[Esc]

 

 

[inlägget ändrat 2002-04-25 16:46:54 av [Esc]]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo, det är just dexxa som suger

 

jag har åxå trådlös ligitech som funkar hur bra som helst...batterierna räcker i mer än 2 mån...

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste någonstans att med en vit musmatta räcker batterierna upp till 30% längre.

Jag har beställt en friktionsfri matta (vit), musen är ju så tung med batterier, handleden-armbågen orkar inte med riktigt.

 

 

_.-TN-._ 444

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det gäller väl bara optiska möss

 

Känns som en friktionsfri matta inte är jättebra när snabba rörelser krävs

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det gäller väl bara optiska möss

eeeh, just det (sorry).

 

Känns som en friktionsfri matta inte är jättebra när snabba rörelser krävs

Fast de säljs ju som Gaming Pads.

Vi får väl se om jag kastar pengarna i sjön, som det är nu är det inte så bra.

 

 

_.-TN-._ 444

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...