Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Förslag


Anders N

Rekommendera Poster

Vet inte om det bara är jag, men alltid när jag läser ett inlägg/en tråd, så öppnar jag det i ett nytt fönster. Skulle vara skönt om man kunde ha en inställning så att den automagiskt öppnade dem i ett nytt fönster så slipper man hålla in shift när man surfar. :)

 

Ciao,

Anders

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

johan pålsson

Håller med, jag kör också med nya fönster för varje tråd.

 

/Johan

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag med, oftast, men snälla - ha inte det som standard, ge surfarna lite valfrihet :)

 

När man inte orkar eller när bandbredden är på max så öppnar jag trådarna i samma fönster istället...

 

--

.Weyland

 

2. Everything around us can be represented and understood through numbers.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Skulle vara skönt om man kunde ha en inställning så att den automagiskt öppnade dem i ett nytt fönster"

Har detta inte redan börjat? För nu får jag nytt fönster då jag klickar på en tråd. Ytterligare nytt fönster om jag klickar på ännu en tråd osv. Så här var det inte i går morse. Då var jag tvungen köra med Ctrl + N.

 

Tillägg: Tycks bara gälla då jag öppnar trådar utifrån någons användarinfo.

 

[inlägget ändrat 2002-04-19 09:23:55 av Maratonmannen]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med Weyland, öppna alltid länkar inom eforum i samma fönster och externa länkar i nytt. Det är ju lite av en standard...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Hmm... man skulle ju iaf kunna lägga till en "Läs tråden (nytt fönster)" bredvid "Läs tråden"-länkar :)

 

Ciao,

Anders

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får det inte... Nytt fönster alltså.

 

Ett tips, som Anders nämnde, är att hålla inne shift när du klickar på en länk. Då öppnas den länken i det nya fönstret. Ctrl-N ger ju ett fönster med samma sida som man redan är på. Fast det visste du kanske redan?

 

/Stefan

___________________________________________________________

To me, boxing is like a ballet, except there's no music, no choreography and the dancers hit each other.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...