Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Outlooken


bearman

Rekommendera Poster

Här kommer felmedl som jag får upp i outlooken

 

(det gick inte att ansluta till servern, konto: xxxxxxxxxxxx; popserver:

house.swip.net,

felnummer: 0x800ccc0e.)

 

programet är outlook 2000 op W98 2nd edition.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

har det funkat tidigare?

 

kan vara någon tillfällig fnurra på tråden ;) händer sånt ibland... testa igen senare så funkar det säkert...

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Det har varit kajk i 2 dagar o

suporten har jag pratat med i timmar.

de kan inte heller hjälpa mig..

 

Jo så det har funkat..

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

om du inte gjort några ändringar i dina mailinställningar så är det med största sannolikhet något fel hos Tele2. Har själv mail där å det händer ibland att man inte får kontakt med mailservern...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-Patrik Johansson-

Hej

Jag förmodar att supporten du kontaktade har tillgång till Microsofts problemdatabas så denna länk med tips och förslag på lösningar till ditt problem kanske inte är så aktuell men man vet ju aldrig.

http://search.support.microsoft.com/search/default.aspx?Catalog=LCID%3D1033%26CDID%3DEN-US-KB%26PRODLISTSRC%3DON&Product=msall&Query=0x800ccc0e&Queryc=0x800ccc0e&REF=false&srchstep=0&KeywordType=ALL&Titles=false&numDays=&maxResults=25

 

 

/Neox -(Patrik J)

*Skrämmande statistik:

100 % av dem som krockar för första gången har aldrigt krockat tidigare!!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man pratar men suporten så säger en "en sak" den andre en annan sak.

Så det är att ringa flera gånger, å prova!

 

lycka till!!

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...