Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Ny programvara till T68


Kalinka

Rekommendera Poster

"När kommer den ut!? Den kanske redan är ute?"

Nej den finns inte ännu. Det senaste besked jag fått är i slutet på mars, kanske i början på april.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

programvaran har inte släppts officiellt än... dock förekommer det en beta version som släppts inom SonyEricsson.... sitter själv å pillar just nu på en T68m med den senaste programvaran (R1A108) med MMS stöd bla.. :)

 

[inlägget ändrat 2002-03-12 14:06:29 av Cytech]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

kan du inte tyvärr... sitter på ett serviceombud och fick in en T68m med den nya programvaran... är iof inte så imponerad av den, ok den har en massa nya funktioner, men jag tycker den är segare än nuvarande R2B versionen... upstarten är otroligt seg (20sek med helt vit display innan nåt händer)...

 

det kan nog dröja ett tag innan den släpps... ännu har SonyEricsson inte officiellt gått ut med nåt, dock skulle man kunna tänka sig att programvaran släpps i samband med att T68i börjar säljas...

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"...sitter själv å pillar just nu på en T68m med den senaste programvaran (R1A108) med MMS stöd bla...

Cytech, du frestar oss...(åtminstone mig).

Hur länge ska vi vanliga döda behöva vänta?

 

 

 

Voodoo chile (slight return)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Cytech, du frestar oss...(åtminstone mig).

Hur länge ska vi vanliga döda behöva vänta?

 

hehe... :-) jag vet faktiskt inte när programvaran kommer släppas... hört så massa rykten (å hittills har ingen av dessa varit pålitliga) när den kommer (bara att titta på tex http://www.esato.com så har den enl vissa redan släppts, enl andra släpps den nästa vecka, en annan säger slutet av mars osv...)... det är bara att vänta... "den som väntar på något gott(?)...." ;)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"den som väntar på något gott(?)..."

http://www.tsixtyeight.com

 

har också en del att skriva, särskilt om rykten, rykten och åter rykten, där minsta lilla grej förstoras upp så att somliga tar det på allvar.

 

Nä, jag behåller min R2A (som har kvar de dolda spelen) tills T 68i lanseras.

 

Voodoo chile (slight return)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...