Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hur läsa pst-filer?


Diddi

Rekommendera Poster

Hej!

Hur ska jag göra för att få upp min gamla "meddelande" -fil, alltså pst.fil i Outlook Express och läsa den?? Jag kan inte importera den och jag kan inte läsa den. Jag bryr mej inte om att importera den, bara jag kan läsa av den!

Snälla hjälp!!

Diddi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Först måste du klicka "My Computer". Där har du "Mail", klicka på det och öppna din mail profil (klicka profilen activ och klicka "properties"). Där har ha en "Personal files", klicka på det och ta "properties". Nu kan du navigera och ändra .pst-file. Öppna din Outlook Express. Nu kan du läsä din gamla "meddelande"-fil.

 

...and same in english. :)

Hello!

First you have to open My Computer. Then find Mail and open it. Find your e-mail profile and make it active. Press "Properties". Now there is Personal Files or if there is not add it. If you already have it press it and open it. Now you can navigate and find the old .pst-file (if you do not know where it is take Start->Search->For files or folders and put .pst and find). close all the windows and open your Outlook Express. Now you should see your old message there. If you want to return the other settings back you have to do these same steps again.

 

Hope this helped your problem. :)

 

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snälla upplys en okunnig ;)

 

Kan man verkligen öppna .pst filer i outlook _express_?

 

Jag förstår inte din beskrivning jopi, men är också intresserad av en lösning på problemet.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte svära på det, men jag har för mig att det går att importera OM outlook är installerat på datorn.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...