Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Window xp


olle54

Rekommendera Poster

Om man har laddat ner en fil exempelvis winxpiso.exe hur gör man då för att installera den? Det går inte att klicka på den och välja installera. Detta är inte ett giltligt win 32 program står det då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köp programmet istället...

 

/Stefan

___________________________________________________________

The face of a child can say it all, especially the mouth part of the face.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men om jag bränner den blir det inte bara en kopia av den fil som jag redan inte kan öppna? Det går inte att packa upp den med winzip t.ex

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men om jag bränner den blir det inte bara en kopia av den fil som jag redan inte kan öppna? Det går inte att packa upp den med winzip t.ex

 

Fortfarande lika dålig support på Warez ? Så du menar verkligen att du inte fick veta vad du ska göra med filen ? Jag är förvånad att dom inte kommer hem och installerar den åt dig, till det priset..;-)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Maila tillbaka till dem därifrån du fick filen, de måste ju veta.

Äh, det supportas inte warez här, var nöjd med det svaret.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det mest troliga, om det verkligen är en exe, är väl att du fått ett gulligt virus nu :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då är det det största virus jag sett i alla fall. :-)

 

Kom igen nu. Nån kan väl tipsa mig.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ProfBaltazar

Skulle inte tro att du får tips här på E-forum om hur du ska fixa ditt Warez program. Ge dig nu!!!

 

ProfBaltazar

"To be or not to be ..."

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska sluta nu. Jag kommer att lösa detta ändå. Men är ni inte lite väl skenheliga? Sitter ni allihop där med bara ärligt inköpta program? Har ni betalat shareware till samtliga program? Inte något litet crackat program? Skulle inte tro det. Ni är nog lika goda kålsupare som jag. Skulle jag ha fel om någon så får du/ni ursäkta mig.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har visst haft ett och annat "inte köpt" program, och har visst haft någon liten crack liggande, men inte ställt frågor om det på ett forum där det uttryckligen står i http://www.eforum.idg.se/Eforumintro.asp#Del7 pkt 8 att man inte får det.

Låter väl skenheligt, men vill man ha warez så får man faktiskt lösa uppkomna problem själv eller "underground".

Hoppas du inte blir alltför sur, utan förstår mig lite istället.

 

[inlägget ändrat 2002-03-09 19:28:30 av pellefant]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då hade du je exempelvis kunnat svara något i stil med att vi diskuterar inte sådant här utan maila mig på xxxxx istället osv.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då hade du je exempelvis kunnat svara något i stil med att vi diskuterar inte sådant här utan maila mig på xxxxx istället osv

 

Självklart(?) hade du fått ett rappt svar om du besökt Pellefant på hans warez/cracksida(?), men inte på eforum. Är det så svårt att fatta ? Vill du vara underground, gå underground..

 

För ordningen, det är ingen som har sagt att någon är bättre än någon annan. Bara så att vi är överens om den saken :)

 

 

/PaleRider

Powered by Mandrake Linux 8.2 beta 4

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej jag är väl kanske lite grön på detta. Vi lägger ned nu. Jag har både löst problemet under kvällen och lärt mig något. No hard feelings.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Självklart(?) hade du fått ett rappt svar om du besökt Pellefant på hans warez/cracksida(?)

Aha, det är alltså en sådan jag har. Då är det därför det knarrar i diskarna i garderoben om nätterna ;-)

Jaja, Olle har fixat sitt problem och allting är frid och fröjd.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...