Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Är alla dessa funktioner nödvändiga!


cwoop

Rekommendera Poster

Jag har kollat på runt på lite olika nya mobiltelefoner. Något som jag tänkte på var att vad ska man med alla dessa funktioner. De borde inte kallas för mobiltelefoner utan mikrodatorer istället. Jag tycket också att det finns många bra funktioner utöver att ringa i mobiltelefoner tex att skicka SMS och kalendern. Men när alla mobiltelefontillverkare börjar slänga in färgspel och digitalkameror så går det för långt!! (Ericsson p800 och Nokia 7650)

Vill jag ha en digitalkamera så köper jag inte en mobiltelefon. Dessutom blir de ofta lite sämre i kvalitet. Bättre vore om man kunde skicka bilder från digitalkameran till mobilen.

Men kameran kan också säkert vara bra när man vill visa hur man har det.

Vidare till dessa spel som blir allt fler i mobiltelefonen, har man någon som helst nytta av dem (mer än tidfördriv)

 

Nu när det kommer mer och mer funktioner så är det något som jag har saknat. En kapsylöppnare i mobiltelefonen. ----Bit i den tillverkare----

 

---------------

Fidde

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Linus Mannervik

Den ultimata lösningen för mig skulle vara en liten(!) klocka som man kan skicka SMS med och skriva anteckningar i. Telefon är inte nödvändigt alls! Den sitter på armen, alltid redo (batterisnål!).

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...