Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Mjukvara till T68


Illsley

Rekommendera Poster

Hallo

E det nån som har fått sin T68 uppgraderad med den nya mjukvaran? Har för mig att den skulle släppas idag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NoiseKiller

Har tyvärr inte uppgraderat. Vill bara göra ett litet inlägg. Här i Borås har vi endast en ServicePoint som utför uppgraderingar. Själv lämnade jag in luren för att få R2B vilket blev mycket bra. Har varit mycket nöjd med telefonen sedan dess (Va de innan också men först nu funkar GPRS ordentligt).

 

I vilket fall har väl detta företag nu insett att de är ensamma om att ha en ServicePoint i stan, och kräver nu en avgift på 200 kr för en uppgradering. Kan de göra så? Jag trodde de fick ersättning av Ericsson för utförda arbeten.

 

Det måste väl Ericssons garanti täcka va? I alla fall om man kan påvisa något fel med den aktuella mjukvaran...

 

Givetvis är det värt 200 kr för den nya mjukvaran, men jag är inte sugen på att sponsra dem om de ändå får betalt av Ericsson. :/

 

 

:: NoiseKiller, för en tystare datormiljö ::

 

[inlägget ändrat 2002-03-04 09:45:52 av NoiseKiller]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Calle Slättengren

För ett par veckor sedan uppgraderade jag till R2B013, visste inte att det fanns en ännu nyare. Tetris försvann med nya mjukvaran, katastrof :-(

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm...jag har för mig att jag läst att en service point har rätt att ta ut en avgift för en uppgradering, men 200 låter lite väl mycket...

Men som du säger... e det "fel" på nuvarande mjukvaran ska det väl gå att få gratis uppgradering.. :)

 

Calle: Tetris e rätt bull på T68 tycker jag...den har ju inte rätt poängräkning (original tetris poängräkning)

Q var helt klart mitt favoritspel fram till att man hade klarat alla 38 banor...det kanske finns fler banor i nya mjukavaran...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

tyvärr är det väl inget som säger att dom inte får ta betalt... men visst är det som du säger... är det garanti på telefonen får dom ersättning från Ericsson för arbetet... Vet inte riktigt hur Ericsson själva ställer sig till serviceombud som tar betalt för garantiservice (du kan ju alltid ringa helpdesken på 013-24 45 00 å se vad dom säger om det).

 

å vad jag vet så har dom inte släppt den nya mjukvaran ännu...

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...