Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

T68i


Illsley

Rekommendera Poster

 

det mesta av innehållet programvarumässigt i T68i kommer vara tillgängligt när SonyEricsson släpper nya programvaran till T68m, där då bla stöd för MMS kommer finnas. Rykten säger att den nya programvaran ska släppas på måndag, återstår väl å se om det blir så. Men programvaruppdateringen kommer vara gratis...

 

Det som är lite konstigt är att T68i funnits i Östeuropa en tid. Dock först nu som det kommit bilder på den.

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Hoppas man kan byta in sin gamla mot en sån för en liten slant.."

Att byta i butik mot en liten slant? Knappast. Det kostar säkert många sköna tusenlappar att byta.

Så man får hålla till godo med den nya programvaran, MMS.

Ser fram mot 4:e mars...

 

 

 

Voodoo chile (slight return)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Varför så ivriga till den nya mjukvaran med MMS, ingen operatör stödjer ju MMS iaf :(

 

---

Det är dumt att klä ut sig till älg andra måndagen i oktober.

- Vägverket

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu e det ju mer än mjukvaran som skiljer 68m från 68i....det bamsefeta minnet till exempel... (om man jämför med m)

 

"sköna tusenlappar.." isf e Ericsson snålare än hela Småland... Siemens erbjuder ägare till SL45 att uppgradera till SL45i (som iofs inte har annan hårdvara men är en annan modell och behandlas då likadant) för ett par hundralappar..

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"isf e Ericsson snålare än hela Småland"

Att byta T68 till T68i det kostar. Men att bara uppgradera sin T68 till nya programvaran kostar inget.

 

 

Voodoo chile (slight return)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kanske har rätt. I vilket fall som helst får vi reda på det snart..

 

Stoffe: Det e inte MMS som lockar...men det finns andra balla grejer, som stöd för jpg, ladda hem nya färgteman, ljudinspelningar o lite nya lir..

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr är det nog så. Jag har absolut inget emot att få byta min T68m till T68i och några hundra emellan. Men jag tror inte Ericsson har den affärs-strategin. Dom vill sälja. För hur skulle det va om man kunde byta sin gamla då det kommer ny modell?

Ericsson bedriver ingen socialhjälp på det sättet.

 

 

 

Voodoo chile (slight return)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"ingen operatör stödjer ju MMS"

Någonstans läste jag att den dag MMS programvara släpps, så kommer de 3 stora operatörerna att ha stöd för detta i sina nät.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någonstans läste jag att den dag MMS programvara släpps, så kommer de 3 stora operatörerna att ha stöd för detta i sina nät.

 

stämmer.. stödet för MMS hade kunnat läggas in från första början, men SonyEricsson valde avvakta med MMS eftersom det inte fanns några operatörer som hade stöd för det i sina nät. Så troligen börjar nu operatörerna komma igång med MMS tjänster.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

fick info nu oxå, Vodafone har köpt från /// :-)

 

 

---

Det är dumt att klä ut sig till älg andra måndagen i oktober.

- Vägverket

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Platformen(OS) eller själva mjukvaran... (med tanke på att /// nuvarande WAP kör på NT.)

 

 

---

Det är dumt att klä ut sig till älg andra måndagen i oktober.

- Vägverket

 

[inlägget ändrat 2002-02-28 23:29:28 av Stoffe-2k]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...