Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Två inboxar, kalender m.m.


AddeLadde

Rekommendera Poster

Jag har konfigurerat ett exchange konto åt en användare. När jag sedan konfigurerade outlook på en workstation så finns det två av allting alltså en pst-fil + exchange mailen sparas alltså lokalt på datorn jag vill bara ha exchange mapparna och inget lokalt hur ändrar jag detta?

 

[inlägget ändrat 2002-02-25 20:54:17 av Adde]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Börja med att gå in under Epost (i kontrollpanelen) och välj "mottagande"-konto. Jag minns inte exakt var någonstans man gör den inställningen (men jag tror att det står leverans alt skicka ny epost till följande epostkonto). Dessutom skiljer det mellan olika Outlook-versioner var man gör den här inställningen.

 

Micke

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...