Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Amway, bluff eller nått att ha?


Zwappy

Rekommendera Poster

Snacka om att det är dags att stänga den här tråden. Den har iofs ett historiskt intresse eftersom den är så gammal. Museal och infantil, kan jag kalla den. Amwaykillens nivå är inte så lite pubertil.

 

Den har också ett inte så ärorikt CV. Två till tre av fyra skrivna inlägg är av en signatur som reggades minuterna innan inägget i fråga skrevs. Tittar man på hur inläggen är skrivna, så är det lätt att anta att det handlar om en och endast en person som skriver och driver tråden.

 

Alltså: Det sitter en fjortis nånstans som har förlorat en massa pengar på dessa kedjebrev och försöker skriva upp Amway med en massa meningslösa inlägg i hopp om att få tillbaka innehållet från sin krossade spargris.

 

Sagda fjortis ägnar sig åt att regga än den ena, än den andra signaturen och med samma språk skriva upp sina egna inlägg.

 

Jag har anmält denna tråd förut utan att något har hänt och jag gör det igen, kära moderatorer. Jag gör mig till och med skyldig till en medveten dubbelpostning med allt vad det kan innebära.

 

Dra poäng eller vad som helst, bara ni stoppar den där idioten som har sabbat ett helt forum på Eforum med sina infantilt pubertila idiotier!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 159
  • Skapad
  • Senaste svar

Jag skulle kunna skriva hur lång brev som helst till dig med information men lägger inte mer tid på att skriva än du har tagit dig tid för att granska bolaget.

Hoppas du lever ett bra liv och fortsätter att vara bitter som du verkar. Bitterhet, idioti behövs i samhället för att skalan ska finnas i den andra änden.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle jag vara dig skulle jag kontakta skatteverket och de olika instanserna som har fakta om företagande och inte fråga på ett forum. Granska ner till botten och se om det är vad det säger sig att vara.

 

Tror inte någon i detta forum har drivit ett företag seriöst på något sätt.

Känner en stor del bitterhet i många som kommer med länkar till hemsidor som är byggda av ytterliggare en bitter som jobbat på fabriken och skyller den dåliga lönen på chefen.

 

Nej kolla och sök information själv om vad det nu är du vill veta.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade lovat mig själv att inte kolla i forum om företagande och läsa om okunskapen som folk har.

Saken man märker när man kollar i detta forum är det jag fattat om personer och deras bitterhet.

 

Otillräcklig kunskap och saknaden av fakta lyser igenom och då blir det skriverier om felstavningar och andra trådar som är långt från ämnet.

Nätverksmarknadsföring är det perfekta vertyget, men vissa är inte perfekta för verktyget.

 

Pension före 40 är enligt min syn på livet inte dåligt.

Tackar för mig.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror inte någon i detta forum har drivit ett företag seriöst på något sätt.

Jag kan med hundra procent säkerhet säga dig att du har fel fast jag antar att den som går på en MLM-bluff inte nödvändigtvis bryr sig om han har rätt eller fel.

 

Så gå nu iväg och tjäna dina stora pengar på att lura andra någon annan stans, om det är så fantastiskt som de "invigda" vill göra gällande så finns det ju ingen anledning att förpesta E-forum för att bli rik, eller hur?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du tittar högst upp på de inlägg du kommenterar kan du hitta saker som:

19 februari 2003 16:39

Det betyder att inlägget skrevs för mer än tre år sedan. Föreslår at du hittar ett annat forum att förpesta.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet nog mindre om de "invigda" än dig. Vad jag skrev var om företagande och det verkar du fortfarande inte vet speciellt mycket om.

MLM får folk som vill hålla på med det lägger jag inte mycket fokus på, folk gör ändå vad de vill.

 

Och att du är hundra procent säker på att jag har fel verkar lite konstigt, jag går mer på vad folk skriver i det jag tar som slutsats.

Skriver någon att man lurar någon på pengar för produkter så blir jag lurad varje dag då jag hadlar av företagare och företag.

 

Så forsätt ditt liv på din linje så drar jag mina företag vidare på mitt håll.

Tackar för din dyrbara värdelösa tid.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stänger tråden nu.

 

Reklam är inte tillåtet på Eforum. Om någon vill diskutera något som rör Amway eller liknande på ett seriöst sätt får ni starta en ny tråd.

 

Om det så mycket som knystas lite propagande i den tråden ryker den illa kvickt.

 

Klagomål på detta kan ju då inte postas i denna tråd. Om någon ogillar mitt agerande hänvisar jag denne till Erik Junesjö på IDG - killen med makt att låsa upp tråden.

 

[sH] - moderator för Rykten, myter & kedjebrev

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...