Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

iMAC HJÄLP!!!!


Erik W

Rekommendera Poster

Herre Gud! Kan någon hjälpa mig!? Jag har stora problem med min nya iMac.

Jag köpte saken i blått, men den skär sig mot min soffa!!! Vad ska jag göra??? Affären vägrar att ta den i retur!

 

En sak till... Den känns som att jag inte får ut det mesta av den.

Jag vrider helt enkelt upp ljusstyrkan på skärmen till max och använder den som en bordslampa.

Men mina kompisars iMacs gör en del andra saker med, så varför inte min!??

Hjälp!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kollade upp det där med försäkringen, men det var en VÄLDIGT hög självrisk - för en lampa! Kan ju nästan tro att det är vanligt det där... med trasiga iMac-lampor...

Men vilken smart lampa! Jag visste väl att den kunde göra nåt mer...

 

Hur många fler tusenlappar måste jag lägga ut för att få de där tilläggen??? Var kan man föresten köpa dem? Min kompis sa att man kunde skicka över tillägg från USA, verkar ju hur smidigt som helst!

Tack för hjälpen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Thomas Höglund

En till sak du kan göra! Mecka bort den där glasskivan på framsiden, försök sedan ställa den återstående plastbiten på kant, och du kommer att få en kalasfin papperskorg !!! ;-)

 

 

/Thomas

 

Ps. Dock har jag min till andra saker också, kompost till exempel... Ds.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jasså, är det vård man behöver efter att ha "använt" en iMac?

Jag ska väl kanske ta kontakt med en psykolog och lätta mitt hjärta efter mina hemska upplevelser med en iMac... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej Erik man behöver inte vård efter att ha använt en iMac , däremot så behöver man nog vård om man inte lyckats använda en , eftersom till och med 3 åringar får igång en iMac och är mer produktiva med den än 30 årigar som använder bomkrasch PC's !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...