Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

USB portarna bortta


jgr

Rekommendera Poster

Riktigt intelligent svar, speciellt om man läser dina fem senaste inlägg i olika forum :-o

 

Om jag har förstått det hela rätt så är e-forum till för att ventilera problem och åsikter om datorer, program etc. eller att kunna hjälpa någon som har problem, oavsett kunskapsnivå!

 

Blöjforumet hittar du på annat håll;-)

 

Ett litet lästips: http://www.eforum.idg.se/Eforumintro.asp#Del7

 

 

OnLine

 

 

 

 

[inlägget ändrat 2002-02-13 20:02:20 av OnLine]

[inlägget ändrat 2002-02-13 20:13:17 av OnLine]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla i BIOS om dom har råkat blivit disablade där...lr i enhetshanteraren...kolla om iaf

 

 

//Dreben

_____________________________________________

 

 

Linux: Because rebooting is for adding new hardware.

 

Your mouse has moved. Windows NT must be restarted for the change to take effect. Reboot now? [ OK ]

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men hallå..?

 

Ex inlägg var väl inte så mycket att haka upp sig på? Snarast är det väl som så att som man frågar får man svar.

 

Så om jgr kommer med lite bättre information så som under vilka omständigheter portarna "försvann", om det bara är USB-portarna som saknas osv så ökar nog chansen att få vettiga svar avsevärt.

 

/Stefan

___________________________________________________________

The face of a child can say it all, especially the mouth part of the face.

 

[inlägget ändrat 2002-02-18 15:17:20 av StefanJohansson]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefanus om du skulle ha tid att svara på trådar där det äventuellt så skulle finnas hjälp att få ut av dig skulle det vara bra. Du kan väll läsa själv att inte försvann andra portar än USB portarna jag skrev om eller har jag fel!!??

O hur skulle man märka när datorn "tappar" bort portar kanske du har en varningslamppa som blinkar genast någonting händer, jag ansluter inte digikameran varenda dag till datorn så det är svårt att veta.

 

USB problemet löste jag på egen hand samma dag som jag märkte det, tack för all hjälp

 

http://www.eforum.idg.se/Eforumintro.asp#Del7

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Märkvärdigt folk..

Häver ut sig "Dom är borta, vad skall jag göra???" och kommer därefter med halvspydig kommentar om att "jag har fixat det utan er hjälp" till den som ägnar tid åt att försöka nysta i problemet.

 

/A

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående vilka portar som försvann så skrev du i rubriken att USB-portarna var borta och i inlägget bara att portarna var borta.

 

jag ansluter inte digikameran varenda dag till datorn

Nä, men se där... Du kunde ju berätta under vilka omständigheter portarna försvann. Det var det jag menade, dvs försvann de när du uppdaterade drivisar, satte dit ny tillbehör osv.

 

Det jag försökte tala om vara att chansen att få hjälp ökar väsentligt om man lämnar så detaljerade uppgifter som möjligt när man ställer en fråga.

 

Och självklart hjälper jag till och svarar på frågor när jag kan.

 

/Stefan

___________________________________________________________

The face of a child can say it all, especially the mouth part of the face.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefanus om du skulle ha tid att svara på trådar där det äventuellt så skulle finnas hjälp att få ut av dig skulle det vara bra. Du kan väll läsa själv att inte försvann andra portar än USB portarna jag skrev om eller har jag fel!!??

 

Låg grad av mognad här eller?

 

Förvränga personers namn = 7poäng

Dubbla utropstecken = 2poäng

Dubbla frågetecken = 3poäng

Irritation över att någon försöker hjälpa = 5poäng

 

Är iaf en 17-poängare på barnaskalan... ;]

 

--

.Weyland

 

2. Everything around us can be represented and understood through numbers.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...