Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Rullningslisterna borta


Uffe

Rekommendera Poster

Hej, har fått massvis med goda råd angående detta problem, men faktum kvarstår, rullningslisterna är borta. Många tippsar om att gå in under verktyg-inställningar o.s.v. men det finn inga knappar kvar med "verktyg, arkiv" osv. Men om jag kör med kortkomando så kan jag fortfarande skriva ut, ändra typsnitt o.s.v. men rullnigslisterna är borta. Kör med Microsoft word, och har vant mig med rullningslisterna. Snälla, hjälp mig. Med vänlig hälsning. Ulf EVertson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du skrev ju i ett annat inlägg om dina försvunna "knappar". Om du först tar fram knapparna som jag beskrev (har själv råkat ut för samma sak) så kan du sedan fixa rullningslisterna. Knappa runt lite "där uppe" dra neråt som jag skrev så kanske du lyckas. Hoppas jag.

 

 

-----

MVH//emil

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har provat skall du veta. Jag rullar, och klickar över hela sidan, men de rutor som kommer fram har inget med rullningslisterna att göra. Det kommer fram en ruta som heter anpassa, men där finns inget som jag har hjälp av. Jag har både höger, och vänster klickat, så jag tror jag har fått musarm, hi hi, men det hälper inte

 

 

 

[inlägget ändrat 2002-02-04 16:27:44 av Uffe]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte vad du har för fel på ditt office, men om du höger klickar längst uppe i ditt Office, alltså just under den blå listen. Högerklicka där, och välj anpassa, sen går du på "kommandon", sen ser du där det står "kategorier" (höger sida) i den listan har du inbyggda menyer, där finns de som är klara. Tatag i en "knapp" i det högra fältet och dra det upp där du vill ha det....

 

Men jag vet inte om det är det du är efter.......:)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du har startat flera trådar om detta vet jag inte vad som har skrivits i de övriga. Men om jag förstått det rätt är rullningslisterna och menyraden borta.

 

För att få fram menyraden öppnar du Anpassa, och under verktygsfält kryssar du i Menyrad.

 

Föra att visa rullningslisterna väljer du Verktyg, Alternativ, Visning och kryssar i Vågrät rullningslist respektive Lodrät rullningslist.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du vill återställa menyraden försök högerklicka vid överkanten så du får fram snabbmenyn och välj Anpassa. Sedan väljer du fliken Verktygsfält och bockar för Menyrad, Standard och Formatering. När du vill återställa rullningslisterna väljer du menyn Verktyg > Alternativ > Visning och bockar för Vågrät respektive Lodrät rullningslist.

Lycka till!

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...