Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

spara nummer i t39


hypocrisy

Rekommendera Poster

Tjenare,

har skaffat en t39 och undrar följande: Om man får ett SMS eller ett missat samtal från ett nummer som man inte har i sin telefonbok, hur lägger man detta nummer i just telefonboken....I manualen står det att det skall finnas ett alternativ i meny:en som säger "spara [nummer]" men den har inte jag. Har en kompis med en t65 med samma "pb". Hur gör man?`

/mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gå till menyn "Telefonbok" och srcolla till "Alternativ", tryck "Yes". Gå till "Fråga om spara" och välj "På". Då får du en fråga "Finns ej i telefonbok ska numret sparas?" Ja.

Jag gissar att det är samma lösning i T65.

Du vet väl också att det i måndags kom en ny programvara till T39. Version R3B 006 heter den.

 

 

Voodoo chile (slight return)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tjena,

tack for svar. Har testat att göra så men jag får aldrig upp frågan: "Finns ej i telefonbok ska numret sparas?". Och så var "Fråga om spara" redan på faktiskt... Jag skall nog gå och uppgradera mjukvaran, har aldrig gjort det, är det kostnadsfritt?

/mvh andres

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena igen,

hittade ett satt att gora det,

fran "lagg till kontakt" kan man valja

"Ej sparade nr".

Jaja, men man skall inte behova gora sa...

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att uppgradera till ny programvara kostar inget. Bara att gå till närmaste Ericsson auktoriserad service point.

Här är en länk:

http://www.telesupport.se

Klicka på service och Sweden, så ser du vilka som finns och var.

 

 

Voodoo chile (slight return)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade nog lite bråttom. Läste din fråga slarvigt. Det jag beskrev är hur man gör om man vill spara ett nummer som inte finns i telefonboken vid besvarat samtal.

För SMS och missat samtal tycks du ha listat ut hur man gör.

 

Om du inte redan vet, så finns det dolda spel i T39. Kika på denna länk:

http://www.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=4414&sid=1

 

 

Voodoo chile (slight return)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...