Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Apples nya tema för nedladdning!!!!


John Eriksson

Rekommendera Poster

John Eriksson

nån som har testat Apples nya (japanska!!) tema Drawing Board?

jag har precis laddat ner det från http://www.coredevelopment.com/Downloads/DrawingBoardTheme.sit och bara längtar efter att få koppla ner!

för er som vill ha lite info om det innan ni laddar ner så finns det på http://www.macworld.se/display.pl?ID=981126-MW5

men ni som använder AppleTalk ska nog skita i det. en massa krångel står det.

MacRulez!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

John Eriksson

nu har jag testat det!!

det första jag tänkte var:

wooaw att dom kan göra nåt liknande! man kände knappt igen sin dator!

fast ja märkte readan efter en halv minut var jag tror är en bugg. på såna här popup-fönster som ligger klistrade längst ner på bildskärmen så visade sig inte hela namnet på en del. jag försökte lägga dit dom igen men det vart likadant.

och en sak som kan se lite knäppt ut är såna här programmappar där tillverkarna har ritat egna symboler, för dom är ju grundade på platinum-utséendet. det fattas bara nu för Apple att komma på hur dom ska ändras samtidigt, fast utan att bilden ska ändras. (låter konstigt, jag vet)

 

men nu sitter jag bara och längtar efter hi-tech! det ser inte ut som jag vill ha det, men det är mycket coolare är platinum så jag använder det fortfarande.

hi-tech är nog min stil tror jag. den bästa av dom som finns tillgängliga iaf. gizmo är mer för designers och såna där som vill va lite småcoola, men inte vågar vara mer än så. (ni fattar vad jag menar)

 

men det enda jag säger nu är:

ladda ner!!!! fast inte om du använder AppleTalk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

John Eriksson

jag vet. det är det som gör det så krågligt.

men jag tänkte att Apple skulle göra ett program för att göra iconer.. ops, macspråk... symboler där man i grunden kunde välja t ex. mapp och sen rita lite krumelutter på den. då skulle den kunna ändras när man ändra tema åxå. kanske...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...