Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Tjäna pengar på Internet!


Jocke Ernstsson1

Rekommendera Poster

Jocke Ernstsson1

När ni sitter där och tänker på hur livet är kan ni lika gärna surfa vidare och samtidigt tjäna lite pengar...Jag fick idag min första check av företaget Nitroclicks, och den var på 500 dollar, alltså drygt 5000 spänn, det ni! Vill bara tipsa er om denna möjlighet, jag har skrapat ihop dessa pengar på ca. 2 månader genom att surfa ca. 5-10 min per dag. Det vore bra om ni använde min länk också, då tjänar ju jag ännu lite mer pengar...men vill ni inte det är det ok, det är ett riktigt bra tjäna-pengar tillfälle!!!

 

Här är adressen:

http://www.nitroclicks.com/join.phtml?refered=jisel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Korpostning och SPAM på en gång. Killen har haft en bra dag. Undrar om checken hade täckning eller om det var Monopolpengar man gav honom?

 

________________________________________

 

Kan andra tigga poäng, kan jag ;-)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svarar fast jag vet att inlägget snart tas bort (förhoppningsvis).

 

Ingen idé du försöker spamma här med pyramidspelen, dom flesta vet nog redan vilken bluff det är, och för er som inte vet det så är det ett sätt för detta företag att samla användaruppgifter för att sälja dom vidare och sen får suckers som Jocke reklam i evig tid, och jag slår vad om att han aldrig sett röken av några pengar, men hans brist på några viktiga aminosyror gör att han tror att om han skaffar några under honom som i sin tur skaffar flera under dom i så kommer pengarna att rulla in.

 

Mitt råd, till jocke, är att gå till apoteket och köpa lite berocca, så ska du se att det klarnar.

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...