Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Ny proffs grafik

Datanörden

Recommended Posts

Hej!

Jag har ju spelet aquanox nu och det laggar ingenting på mitt geforce3 i 1600*1200 upplösning. När kommer det nått nytt spel som är sngygare än det?? Det sägs vara det ända som är i närheten av att utnyttja geforce3s fulla kapacitet enligt tidningar. jag vill slå ps2 och kanske kanske xbox om speltilverkarna till micrsofts super produkt får fnatt och jag ber till spelföretagen precis som pcgamer att göra spel så man får användning av geforce3 som också spöar playstation2 eftersom det kostar 4000 och bara ett geforce3 kostar 5000 kr plus än dator för 15000 kr ju!!

Blir det revolution nån gång???

Med vänliga hälsnignar Martin Liss

När kommer det nått nytt spel som är sngygare än det??

Det nya Doom-spelet verkar inte gå av för hackor utseendemässigt. Vet inte riktigt när det kommer, dock.

geforce3 som också spöar playstation2 eftersom det kostar 4000 och bara ett geforce3 kostar 5000 kr plus än dator för 15000 kr ju!!

hmmm... tja. Du vet, saker och ting blir inte automatiskt bättre på allt bara för att de kostar mer.

Det finns en del fördelar med att utveckla spel för konsoller.

/Björn G

---

"Under certain circumstances, profanity provides a relief denied even to prayer."

Nejdå M Andersson, du har inte missat något. Utöver Datanördens skumma frågeställningar och slutsatser förstås ;)

--

.Weyland

2. Everything around us can be represented and understood through numbers.

Jag tycker ni ska sluta snacka skit om mig bara för att min dator suger. så är det ju för mig. jag bara säger som det är för mig sen skiter jag i alla fjantiga tester som amd vunnit

Mr Andersson

F'låt, men vem har sagt ett ont ord om dig?

Vad är det för dator du har föresten?

[inlägget ändrat 2002-01-04 21:27:22 av M Andersson]

jadu.. läs svar till varenda inlägg jag gjort på eforum så kan du ju skriva en uppsatts om det också när du ändå håller på

Mr Andersson

Jag kan tyvärr inte hålla reda på vem som lägger vilka inlägg. Jag svarar det som jag tycker jag kan svara på. Ibland får man huvet, ibland får man poäng, så är livet här på Eforum.

[inlägget ändrat 2002-01-04 21:29:39 av M Andersson]

Jag tycker ni ska sluta snacka skit om mig

???

Lite paranoid, kanske?

/Björn G

---

"Under certain circumstances, profanity provides a relief denied even to prayer."

Efter ha studerat Datanördens inlägg så har jag kommit fram till följande slutsats:

Datanörden finns inte på riktigt, det vore genetiskt och biologiskt omöjligt. Min gissning är att någon här på forumet lider av personlighetsklyvning och Datanörden är den "andra personen".

Mitt tips är att det antingen är Weyland, Palerider, Stoffe-2k eller någon annan gammal räv eftersom Datanörden är den exakta motpolen till dem. En inverterad Weyland, typ.

Troligen är inte personen medveten om sitt alter ego heller, peronlighetskluvna människor känner sällan till sitt andra jag.

tack för ordet, tillbaks till kompilatorn...

/VMS7

M Andersson:

Ibland får man huvet, ibland får man poäng, så är livet här på Eforum.

Anders Nilsson:

You get head for answering questions?! Sweeeeeet...

LoL :-) Dråplig sekvens i en bisarr tråd...

Till VMS7: Jag kan inte svara på om jag är personlighetskluven, för som du sa, isåfall vet jag inte om det ;-)

:)

Tur att det finns några personer här med lite distans till sig själva...

/Stefan

The face of a child can say it all, especially the mouth part of the face.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...