Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

ISP med billig mobil uppkoppling?


theone

Rekommendera Poster

Är det någon som vet om det finns någon internetleverantör som har billig modemuppkoppling via mobiltelefon. Det finns många (Spray, BIP m fl) som har gratis abbonnemang och modempooler i alla riktnummeromräden. Hur är det däremot med modempooler för mobiltelefoner? Det är ju rätt dyrt att ringa till det fasta nätet. Finns det kanske till och med någon med 020-nummer som tar samma pris för en mobil anslutning? Jag vill surfa via GSM och GPRS blir svindyrt om det är stora datamängder. High Speed GSM vore ju det rätta om man bara hittade en ISP med billig uppkoppling. Tacksam för svar om någon kan något kryphål! ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utfors har 020-nummer för mobil, men då har jag för mig att priserna stiger en del ändå. Dock inte så mycket att det blir billigare att ringa vanligt lokalsamtal. Kika på deras priser iaf.

 

 

*fluff*

 

"The future is already here,

it's just unevenly distributed"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mr Andersson

Kryphål vet jag inte, men har du mobilabonnemang hos Europolitan kan du enkelt och "billigt" få internet den vägen också. Det har så att man kan ringa in till både vanliga riktnummer och till ett 0708-nummer.

 

Kolla med deras kundtjänst hur priserna är, 020-222222

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...