Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

skottpengar på fuskare


oseriös

Rekommendera Poster

Nått som jag inte kan förstå är folk som fuskar i CS, varför gör man nå sånt. Jag spelade CS rätt mkt förr innan alla snabba servrar som tar in mkt folk blev terroriserade av fuskare, fjortisar som på något sätt lyckats tanka hem nå fusk som gör att man kan träffa HS var man än siktar. Intelligensen som behövs för att kunna leta efter, och hitta ett fusk (som troligen finns överallt) är betydligt högre än den som krävs för att förstå att fuska är lodigt och direkt omoget. Därför är det ett mysterium hur d lyckas få tag i fusken trotts sin inkompetens och grava mentala problem.

 

I multiplayer spel tävlar man ju på något sätt mot motståndarna och själva nöjet med detta, trodde jag, var att bli bättre o spöa dom, att vinna. Det kan ju inte vara kul att spela när man vet att man inte kan missa, vilket eliminerar tävlingskänslan i det hela?

 

Paladin, PB, Jedi ... alla d här gör tappra försök att förhindra fuskare, men nästa månad kommer d ut d nya "superduper-HS-fusket v2.0".

Och dessutom måste clienterna orka tanka programmen och server admins orka installera, vilket inte alla gör. Jag tycker att man ska låsa spelet vid produktion från att kunna manipuleras över huvudtaget. Man skulle behöva ge upp skins o grejer, men skulle iallfall kunna spela spelet på internet utan att sitta o svära oavbrutet i 5min tills man tröttnat o måste gå ur.... nån som håller med?

 

PS. tack o lov finns epic playgrounds som ännu inte blivit slappa mot fusk:

 

"Bringing CS back to the people, one ban at the time"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det börjar bli löjligt nuförtiden tycker jag...

 

En <censur> unge satt på Dreamhack och lirade CS med fusk (se-alla-spelare-genom-alla-väggar) MITT under raytrace-compot! Vilken hemsk brist på respekt! =D

 

--

.Weyland

 

2. Everything around us can be represented and understood through numbers.

 

PS. <censur> = 'fet jävla'

 

[inlägget ändrat 2001-12-29 22:47:24 av Weyland]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Thomas Nordlander

Okej, jag är inte helt 100 på hur sånt härnt med spel fungerar... men, om man låser spelen, så kan ju inte moddar som cs fungera... och vad har man då åstakommit? Jo, inget fusk = inget skoj!

 

Nä, fuskare ska bannas för tid och evighet, fast en varning ska de naturligtvis få först. Eller varför inte något som automatiskt avinstallerar fuskgrejerna OCH varnar fuskare???

 

Vad sägs? Är jag korkad?

 

[inlägget ändrat 2002-01-05 21:45:45 av Conio]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fredrik Siesing

Fuskare ska inte förvarnas alls. De ska bara bannas direkt. Har man inte nog med förstånd att förstå, att man inte ska fuska och därigenom förstöra för alla andra ärliga spelare, så ska man inte ens få en förvarning. Fusk = ban!

 

En önskan ifrån mig vore ju att låsa spelen så pass, att tillverkarna av moddar i samspråk kan, med Valve i detta fall, komma överens vad som ska få ändras, för att modden ska bli verklighet. Tillåt inga andra ändringar i spelet i sig.

 

 

FryserOrdentligt

 

[inlägget ändrat 2002-01-09 11:36:52 av FryserOrdentligt]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

På stora lan kan man bara fixa ner konsolen och skriva.Och tex:ha fulla pengar hela tiden.

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, så enkelt är det lyckligtvis inte att fuska i CS om inte servern är konfigurerad för det.

 

--

.Weyland

 

2. Everything around us can be represented and understood through numbers.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joakim Åkerström

Japp, skitjobbigt.

Blev hs:ad 3 ggr på raken igår av samma kille i dom mest fantastiska situationer. Tog upp det hela med honom och då drog han. Vad ska man säga.

 

Ngn som vet ngn bra server där "fusket" är mindre?

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grejen är väl att de fusk som används inte kan stoppas även med helt låst arkitektur.

 

--

.Weyland

 

2. Everything around us can be represented and understood through numbers.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...