Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

T68 eller 8310?


Speedolino

Rekommendera Poster

Tjena

Jag funderar på vilken telefon jag ska köpa. Just nu står det mellan T68 och 8310:an. Vilken tycker ni??

Kan någon förklara för mig vad EMS och MMS är?

 

Tackså mycket

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

T68 helt klart nokian är det inget nytt i. Glöm nokian. Det enda den har är radion inget annat. Dessutom kass standby med radion på. 10 timmar har jag hört.

 

MMS är iaf det som skall ersätta sms (tror de) man kan skicka bilder, filmer, ljud osv. via det vi idag kallar sms (tex du tar en bild med din kamera (kanske inbyggd i telefonen) sen skickar du den som ett sms till din polare som ser den direkt i sin lur.

Ericsson stödjer detta efter nyår då uppgraderingen skall finnas att få (gratis såklart)

 

MVH

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Jocke

 

Jag kan bara säga att jag köpte nyss en T65:a vilket jag djupt ångrar. Den är helt enkelt värdelös med drivrutiner som inte är det minsta utprovade. Nu har jag ändå laddat ned dom senaste utan att detta nämvärt förbättrade kapasiteten. Tittar man sedan på Nokias hemsida vad som komma skall blir man mörkrädd. Ericson har inte skuggan, tyvärr!

 

Janne B

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare!

 

Jag köpte en T68:a, tjejen köpte en 8310:a. Jag tycker att hon är lurad och hon tycker väl att jag är lurad så.. *flinar*

 

Men själv skulle jag inte ta i Nokian då den saknar BlueTooth och färgskärm. Vem fan vill ha Radio i mobilen? :P

(Funkar för övrigt bara med handsfree)

 

Men valet gör du givetvis själv. Men är du teknikintresserad är Ericsson ett solklart val!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Kör själv numera oxå T68 den funkar kannon, synkar den mot Outlook, och får med allt man behöver!!

 

 

mvh

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå

Nu har jag suttit och läst igenom dom flesta inlägg här om T68 och det verkar vara många buggar i den. Är det så i alla t68:or eller bara i vissa exemplar?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Buggig T68:a?

Jo, det är möjligt. Läser du tidigare trådar ser du att jag/vi köpte 3 telefoner till företaget. Två av dessa är utbytta pga buggar. MEN Ericsson har enligt mig en underbar support och byter ut telefonen direkt utan gnäll. Nokia däremot, de skickar gärna tillbaka telefonen och låter den ligga några månader innan de byter nån komponent och skickar tillbaka den.

 

Sååå, än en gång. Ericsson!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...