Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Behöver hjälp med Polis 3! Jag sitter fast!


oceanblue

Rekommendera Poster

Du kan förhöra honom genom att trycka på honom.

Står det inget i förhörsrutan så har du redan hört honom om allt du behöver veta eller som han vet.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för hjälpen.

Nu fick jag fast honom, det var en person som jag missat att prata med igen.

Nu börjar jobbet att hitta det snabba slutet som skall finnas nästan redan i början :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Hjälp mig, kommer inte vidare, har fastnat vid lyxvillan men jag får inte tag i någon!! Snälla ni som klarat av det hjälp mig,

någon skrev något om att snacka med någon om hon som jobbade där, men hur och vem??

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du har pratat med Soller så kanske du vet att Medina håller på med skumraskaffärer?

Gör en husrannsakan hemma hos henne. Kalla sen Medina till förhör men undvik att tala om pengar när du får välja mellan hjälp i mordgåtan eller prata om pengar.

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm, jag kan inte prata med Soller för han sitter väl i fängelse, jag ser honom inte i cellen heller?!?!

Hälp!!!!

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När säger Soller detta???? Han sitter ju i finkan eller var är han?

hittar han ingenstans!! han syns inte i finkan!!, hjälp mig!!!!!!!!

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bosse har du pratat med Soller sen du burade in honom?

Det finns gamla inlägg i denna tråden som kanske kan hjälpa dig också :)

Det gäller att hitta Soller. Han finns mitt framför näsan på dig (bokstavligt talat)

 

 

 

 

[inlägget ändrat 2002-01-03 22:53:31 av oceanblue]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan inte hitta soller någonstans, finns inte längre synlig i finkan eller i hans lägenhet eller på baren??? Var??

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va ? har du pratat med honom om Marianne Medina då? Isåfall prata med henne. Har du pratat med Bachmann ?

 

 

 

 

[inlägget ändrat 2002-01-04 00:06:07 av oceanblue]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tihi, jag började om och fick reda om Fortin!!

Men hur pressar jag advokaten på "handikapp" ??

 

Där har jag nu fastnat!!! Hjälp

 

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
  • 1 month later...

 

 

 

Jag har kommit till akt3. Förhört alla så de inte säger något mer. Jag har gjort husransakan på medina bar, spanat lyxvillorna utan verkan förutmom informationen om att någon höjdare bor där...jag har kollat damklockan. Jag har gjort det jag kan......vad ska jag göra....vad har jag missat.....ska jag spana något speciellt hus. Snälla hjälp mig. Oc går det förhöra "Egg" Spoller nu när han är fängslad och i så fall hur.

 

Tackar för svar.

M.V.H Andreas

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

 

Jag har kommit till akt3. Förhört alla så de inte säger något mer. Jag har gjort husransakan på medina bar, spanat lyxvillorna utan verkan förutmom informationen om att någon höjdare bor där...jag har kollat damklockan. Jag har gjort det jag kan......vad ska jag göra....vad har jag missat.....ska jag spana något speciellt hus. Snälla hjälp mig. Oc går det förhöra "Egg" Spoller nu när han är fängslad och i så fall hur.

 

Tackar för svar.

M.V.H Andreas

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Om du har pratat med Soller så kanske du vet att Medina håller på med skumraskaffärer?

Gör en husrannsakan hemma hos henne. Kalla sen Medina till förhör men undvik att tala om pengar när du får välja mellan hjälp i mordgåtan eller prata om pengar.Då går du sen tbx te lyxvillan å där får du kalla in herr fortin.mannen som bor där,hans advokat..han kommer te en början inte att säga så mkt,men ta in tjejen som blev överfallen å tala med henne igen ..då kommer det rulla på..lycka te..

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 10 months later...

det är bara att klicka på soller i buren. förhör alla som går att förhöra, jag kom till akt 4 bara "plopp!"... visste inte hur jag gjorde men helt plötsligt så var jag på akt 4. Precis innan jag kom dit så förhörde jag doktorn och hans medhjälpare Ingrid Remmel.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Det finns inte i frågorna. Hur ska man då göra för att visa bilden på Bachmann??? jag kan inte förhöra nån mer person längre hur ska man göra???

Shoo

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 years later...
MakaveliWiklund

Jag behöver också hjälp!! jag har precis kommit till den delen när man ska kolla in paul fortin grav och greja!? men sen vet jag inte vilka jag ska snacka med!? ngn som vet för det här är min sista chans eftersom mina resurser är snart slut?? paul fortin är död det har jag iallafall kommit fram till genom graven. men jag får aldrig fram vad Sjuksköterskan som jobbar för klintman vill säga? ska jag häkta ngn kanske så hon kan känna sig lugn eller?? tack på förhand

 

"Any alliance whose purpose is not the intention to wage war is senseless and useless."

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...