Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Behöver hjälp med Polis 3! Jag sitter fast!


oceanblue

Rekommendera Poster

Finns det nån som kan hjälpa mig med spelet Polis 3.

Jag kommer inte längre än att jag får veta av Bachmann att hon har blivit hotad och att det finns "viktiga" personer i stan. Jag intervjuar folk till höger och vänster men nu finns inget kvar att fråga om.

Kan nån hjälpa ?

 

Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Har hon snackat om "handikapp"? Hör då advokaten. Gör du det på ett snyggt sätt så får du höra en av hans klienter.

 

Efter det fastnade jag.

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja hon säger nåt om handikapp. vem är advokaten? är jag dum eller ? Jag kan inte begripa vem eller var denna advokat är ???

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

 

I dom fina husen till höger i staden bor en av stadens rikaste människor. En av dom mördade flickorna (tidigare) jobbade hos honom som städerska. Förösker du höra honom kommer du kontaktas av killens advokat. Advokaten har kontor mitt emot gatan från Bachmans arbetsplats.

 

Hoppas detta hjälpte dig.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har varit där och knackat dörr och även gjort teknisk undersökning och försökt med husransakan. Inget har lett mig till nån advokat och jag har bara fått poängavdrag.

Bugg i spelet kanske ?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försök att be en av dina spanare att förhöra den rika snubben. Du kommer då få ett meddelande om att han inte är anträffbar och att han skickar sin advokat istället.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok nu har jag gjort om hela kidnappningscenen och jag kommer ingenstans ändå. Fortins lyxvilla, klintmanvillan m.fl har jag undersökt och knackat på men sen går det inte mer. Jag ser ingen advokat nånstans hur många gånger jag än knackar på villorna

 

 

 

[inlägget ändrat 2001-12-19 17:43:27 av oceanblue]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du måste kalla Frtin till förhör. Detta genom om jag har rätt för mig snacka med någon som berättar att en av dom flickorna som dödades tidigare jobbat för honom. Tyvärr kommer jag inte ihåg vem jag fick den infon av.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag har intervjuat allt och alla och har inte fått nån viktig info om Fortin eller nån advokat eller tjejens jobb. Jag har gått igenom Stäppvargfilmen också.

Efter kidnappningen har jag hittat och pratat med Ingrid Remmel och Mambo och resten av gänget men sen så finns inget mer att göra. Alla frågor är slut, dörrknackningar m.m. eller så leder de ingenstans.

Jag börjar undra om det inte är en bugg nånstans.

Du vet inte om det finns någon guide till spelet nånstans? Jag har letat men eftersom det är på svenska så är det ju dubbelt så svårt att hitta.

 

Tack iallafall :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok nu har jag till och med installerat om hela spelet och spelat det från början igen men jag får samma resultat. Jag kommer fram till att det bor en storfräsare i lyxvillan och att den som hotar bachmann har och göra med nåt golfaktigt om jag tolkar "handikapp" rätt.

men det gåt fortfarande inte att få fram nåt från nån advokat el. likn. :(

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det för kidnappning ni snackar om? :) Själv har jag oxå fastnat, men har inte kommit till nån kidnappning vad jag vet :) Nån som kan hjälpa mej lite kanske? :) Jag har kommit till akt 2 iaf ... har snackat med alla som går skulle jag tro förutom "mambo" för han är aldrig hemma när man vill hämta in han ... nån som vet var han gömmer sej? :))

 

Tack på förhand.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Packe3 kan du berätta lite mer specifikt var du är och vad du har gjort ? Det blir lättare att hjälpa då :)

Har du varit på baren och pratat med dörrvakten och ägaren ?

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jodå, det har jag gjort ... :)

John Soller har sagt att hon håller på med massa skumma saker typ och att hon har nån portfölj med en jävla massa stålar, fasst det förnekar hon ju till när man frågar ... hmm... vad har jag mer gjort, känns som om jag gjort allt :) Finns typ inte en människa som jag kan fråga nått mer :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De e lugnt nu, klarade det :)

Hade ju glömt husransakan på Medina Bar. Är på akt 4 nu så *hehe* Ska spela lite nu igen hade jag tänkt :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

 

Hur gjorde du för att kunna förhöra fortin. jag vet att han bor där men kan inte förhöra honom. Och jag kan inte göra NÅGONTING annat

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det ingen som har hittat en guide ännu till spelet??

Jag har fått förhöra lyxgubbewn men kommer inte längre därefter....

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snobben1 har du frågat honom om alla i hans närhet? Gjort slagningar m.m. ?

Pratat med Soller sen du burade in honom ?

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

 

Jag kan inte höra soller för man hittar honom inte.

Och det finns för satan inget att göra. jag blir sur.........

hjälp....

vad ska jag ta mig till?

`Jag kan inte göra någon slagning på den där jävla fortin. bara knacka på hans jävla dörr....

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter lite ihärdigt spelande (hela natten) vet jag nu vem mördaren är.

Nu är mitt problem istället att jag inte kan binda denna människa till brottet.

Hur jag än gör så kommer jag inte vidare någonstans.

Ingen vill säga något eller ge mig en ledtråd.

Jag får varken anhålla eller göra husrannsakan.

Nu är jag inne på akt 5 och behöver verkligen hjälp.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...