Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

3DS max - uppdatering buggig?


Poz1

Rekommendera Poster

Hej,

 

jag har börjat köra 3DStudio Max (4.0) och har upptäckt att vyerna inte uppdaterar korrekt. När jag ex klonar ett objekt visas inte alltid den nya klonen. Beror detta på någon skum bugg, någon inställning jag missat eller på något annat?

 

Vet någon nåt bra forum likande eforum där det finns kanaler för 3DStudio max och VR?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grafikkortet fungerar hur bra som helst i vanliga fall, men jag ska kolla om någon med samma kort har haft problem med drivarna.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså 3D-delen - nu vet jag inte längre vad MAX 4 känner för att köra för 3D-api, OpenGL, D3D, Heidi eller vad tusan det nu känner för - men oftast är problemet att drivrutinerna för detta inte är uppdaterade.

 

Grafikkort och drivrutiner som du kör nu?

 

--

/Weyland/FFX/dsekt/FLT

 

2. Everything around us can be represented and understood through numbers.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Ajajaj, Savage 4 - inte känt för stabila OpenGL-drivrutiner (eller derivat därav) ;)

 

..iaf, snoka rätt på de senaste drivrutinerna hursomhelst - och pröva alla tre api'na i MAX (OpenGL, D3D och Heidi).

 

--

/Weyland/FFX/dsekt/FLT

 

2. Everything around us can be represented and understood through numbers.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...