Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

CD


Maximus

Rekommendera Poster

Hej jag har en Samsung Dvd/CD/Brännare som efter brännarprogramet NERO försvann så nu har ja ingen cd vilket suger rätt bra....jag läste nåt om system restore men var i hela friden hittar man de???

 

vore tacksam för svar...

 

Tack på förhand!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Start - Help and Support - Pick a task - Undo changes to your computer with System Restore

-------------------------------------------------------------------

Wizardry 8 Review at GameSpot - score of 9.1

http://gamespot.com/gamespot/stories/reviews/0,10867,2829103,00.html

-------------------------------------------------------------------

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

hej igen!!

 

jag har provat att ta systemåterställning men de finna bara att välja på från december men cd:n försvann i slutet på november!!

har tagit bort NERO och Cd creator 4... har lagt in nya ASPI filer men de hjälper inte! Så ja antar att ja måste ominstallera XP men hur gör ja de utan CD!!

 

Tacksam för svar!!

 

Jozef!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe,, har vi samma problem tro?

I går när jag startade datorn på morgonen hittade XP inte mina två cd läsare. Jag har även Win98 installerade och i 98 är det inget som helst problem.

 

Men i XP finns helt enkelt inte Cd-spelarna. Vet inte vad jag ska göra.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo de har vi nog....trist värre!! min försvann efter ja installerat Nero!!

de e väl några drivrutiner som inte tycker om varandra!!

 

Ska prova ta hem bootdisk som han nämnde han som svarade!!!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har faktiskt råkat ut för detta en gång - bootade om och den kom tillbaka - verkar vara lite buggigt...

-------------------------------------------------------------------

Wizardry 8 Review at GameSpot - score of 9.1

www.gamespot.com/gamespot/stories/reviews/0,10867,2829103,00.html

-------------------------------------------------------------------

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla ifall cd läsarna inaktiverat sig. Det hände en kompis till mig, hans brännare bara försvann, som vanligt misstänkes drivrutinerna men i själva verket var det bara att aktivera den i enhetshanteraren.

 

 

/EX

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kul att det löste sig för dig, jag hade själv samma problem men det var innan jag hittade den sidan, så jag fick lägga om windows igen, tyvärr :-(

 

//Roger

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen!!

 

jag gjorde som du sa tog bort några filer i regedt32 men jag hittade bara 2 st!!

 

Men men efter jag hade tagit bort dem så gick ja in i enhethanteraren och för skoj skull provade ja att inaktivera cd:n de tog en bra stund att göra de!! sen så aktiverade jag den direkt (de tog ännu längre tid) men sen så fanns cd:n där helt plötsigt men om de berode på filerna som jag tog bort eller att jag inaktiverade och aktiverade den vet ja inte men jag behövde inte äns starta om datorn efter att jag hade aktiverat den....*knas* nåja men du ska ha ett stort TACK iaf!!!

 

Jozef!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...