Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vi behöver hjälp


Bistånd

Rekommendera Poster

Mitt namn är Mikael Norrman. Jag representerar en biståndsorganisation som heter Projekt Bagrationovsk.

Vi bedriver vår verksamhet i Staden Bagrationovsk i Kaliningrads oblast(stat) i Ryssland.

Vi har en hemsida www.barnhemmet.nu som vi fram tills nu har vi varit nöjda med den.

Nu börjar vi dock känna att vi måste vara lite mer

proffisionella i vårt bemötande av folk som kommer in på sidan och känner att vi måste ha en bättre och mer attraktiv sida.

 

Anledningen till att vi skriver här är att vi behöver hjälp av nån som är html och asp-kunnig och som dessutom är bra på design.

 

Detta är ett projekt som ska vara klart i mitten av januari, så det är ingen jättebrådska.

 

Vi kan erbjuda dig som vill hjälpa oss en bannerplats och att du blir omnämnd på sidan.

Tyvärr kan vi inte erbjuda nån betalning eftersom vårt motto är att alla pengar vi samlar in ska gå till barnen. Du är dock hjärtligt välkommen att komma med förslag hur vi kan åtgälda dig dina tjänster.

 

Vi behöver verkligen hjälp så snälla ta dig tid och hjälp oss.

 

tack på förhand

Mikael Norrman och projektgruppen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stoffe eskimå

Hej!

 

Vad ska det vara för hemsida. Ny design och/eller mer saker på den? Det jag undrar över är vad ni ska med asp till. Det låter som det ska bli en avancerad sida. Skriv lite mer om hur hemsidan är planerad att bli.

MVH Kristoffer Källström

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det vore lättast ifall vi kunde föra denna diskussionen via icq eller msn.

Har du någotdera?

MVH Mikael Norrman

 

mikael@barnhemmet.nu

117754595

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...