Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

ADSL vs Comhem


Dexter

Rekommendera Poster

Ska snart flytta in in ett hus där man har Comhem's internetuppkoppling. Har nu Telia ADSL. Ska jag säga upp mitt ADSL och använda Comhem eller behålla ADSL, som är stabilt och håller hyfsad kapacitet???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet ingenting om Comhem... men.. tänk på att du måste ju först få Telia att fixa din närmaste station (om du bor nära nog) så att du kan få ADSL... Det kan ju ta ett tag.. Sedan behöver du väl betala installationskostnaden igen...

 

Ciao,

Anders

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utan dubbel erfarenhet, men erfarenhet av inlägg här i e-forum för jag min talan.

 

Röstar på Telia ADSL.

Varför?

Högre hastighet.

Större driftsäkerhet.

 

 

Och om du kan du ta med dig ditt ADSL abbonemang utan ngn större kostnad är väl valet inget svårt

 

men som står ovan - om du nu kan få ADSL i nya bostaden. Inte säkert om nu Telia har ComHem redo i området.

 

Enkelt

/T

 

[inlägget ändrat 2001-11-28 17:48:10 av Monshi]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Inga problem med avståndet, han som bor i lägenheten nu har ADSL, Comhem ska installeras i början av nästa år.....

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Bra frågeställning.... Godkänner Telia att man har ADSL när Comhem finns i området. Han som har lägenheten nu kör ADSL, det är meningen att Comhem ska installeras i början av nästa år.. i samma svep som jag flyttar in.

 

Nån som vet????

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kåken där jag bor är ansluten till ComHem, men jag kör Telia ADSL så det är nog inga problem...

 

 

/2bbe

Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.

(Voltaire)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...