Just nu i M3-nätverket
Jump to content

CounterStrike cheat

Stenis [alltomxp.se]

Recommended Posts

Stenis [alltomxp.se]

Tja!

Har lirat en hel del CS på sistone och använder anit-cheat (punkbuster).. Allt som oftast kan man läsa att de anklagar varann för att fuska genom att använda nåt "wall hack"... kan någon förklara vad det fusket går ut på?? Är alltså inte intresserad av att fuska själv, vill vara bara veta vad fusket gör!!

Andreas

Wallhack är ett så kallat "entity cheat" och innebär att vissa saker, exempelvis väggar, blir helt eller delvis genomskinliga.

Detta innebär att du kan se folk som gömmer sig eller kommer springandes med AK4 i högsta hugg långt innan du egentligen skulle se/höra dom.

Ciao,

Anders

Stenis [alltomxp.se]

Okidoki!! Vilka jä-la flygpungsekorrar det finns!! finns det fler fusk som används mer eller mindre?? har hört nåt om aimbot, är det nåt slags automatiskat sikte eller??

So long!

Dom miffona som använder fusk använder sig numera av OGC-fusket... gör allt åt dig, siktar åt dig, skjuter åt dig, låter dig se genom väggar mm.

Stenis [alltomxp.se]

spånhuvuden är vad det 'r!! Hur stoppar man såna fusk?! Det måste ju gå på nåt sätt!! Hur kul kan det vara att lira då, när man inte behöver göra nåt själv? det tar ju bort hela spelglädjen!!

Det viktigaste är ju ett säkerhetstänkande när man gör spelet i sig... Vissa av fusken som finns (fanns?) fattar jag inte hur de lyckas med... som "teleportera sig till där det andra laget börjar".. den använder bara några rader script, och "missbrukar" de "kameror" man ser innan spelet börjar tror jag... Hur kan något sådant vara möjligt?! :)

PB gillar inte mig.. vägrar authenticate:a.. :P

Ciao,

Anders

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...