Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Haha min plan lyckades :-)


Joakim Ewenson

Rekommendera Poster

Joakim Ewenson

Haha. Det här var bra. Nu vet ju alla att Mac användare bara måste försöka försvara sin (usla) Mac. Hade de vetat att Mac regerar så hade de inte behövt svara på mitt första inlägg här där det stod HATA Mac. Otur Mac anvädare men era datorer är bara sämst.

 

Hahahaha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Euhm...aha

 

För att visa att du har fel så gör jag en liknelse:

Om du var oskyldigt anklagat till ett brott men hade inget alibi och liknande. Skulle du då inte behöva försvara dig i rätten. Skulle du säga:

-Jag behöver inte försvara mig eftersom jag är oskyldig. Om jag försvarar mig så bevisar det ju att jag e skyldig.

 

Detta resonemang verkar ju väldigt logiskt.....INTE!

En bra regel du kanske ska tänka på i fortsättningen är att tänka först och tala/skriva sen

 

haha på dig själv

 

/Jonas

 

PS. Jag använder inte Mac, så detta var inget försök att fösvara min dator. DS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

"Att tänka innan man talar är som att torka sig innan man skiter".

Det var iofs Arne Anka som sa det från början, men jag tycker att det verkar passa ganska bra på Herr Ewenson.

 

/mh

 

PS, jag är också PC-användare, men jag tycker att det sk datorkriget börjar spåra ut.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joakim Ewenson

Så ni tror att jag inte tänker. Det är väl ände det som ni menar va???

PC Rular!

 

Om jag tycker så får jag väl göra det. eller hur??? jag gillar inte Mac användare men dom har gjort sina (usla) val. Det är vad jag tycker och det kan ingen ändra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med tanke på att vi Mac användare skall acceptera vad tycker så borde väl du acceptera vårat val av dator.

Rätta mig om jag har fel.

 

/P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med tanke på att vi Mac användare skall acceptera vad du tycker så borde väl du acceptera vårat val av dator.

 

Rätta mig om jag har fel.

 

"Ledsen för skrivfelet"

/P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får tycka precis som du vill Joakim. Bara det att skriva så som du skrev var helt totalt ologiskt, vilket tydde på att du inte tänkt så mycket på vad du skrev för nåt. (Vilket jag tyckte jag bevisade med mitt inlägg.)

 

/Jonas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gah!

kom med något konkret istället.

jag är användare av både PC/Mac och min enkla uppfattning är: Windows suger, ska man ha en Intel burk så får man installera linux!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...