Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Windows updae


Pez

Rekommendera Poster

Programuppdateringen slutfördes inte

 

 

Det gick inte att uppdatera Windows Update-programvaran. Nedan finns några tips som du kan ha hjälp av:

Du kanske klickade på Nej när du ombads att acceptera säkerhetscertifikatet. Du måste klicka på Ja när dialogrutan Säkerhetsvarning visas om du vill installera programvaran för Windows Update.

Säkerhetsinställningarna i Internet Explorer kanske är för strikta. Om du vill installera den uppdaterade programvaran och få tillgång till Windows Update måste säkerhetsnivån i Internet Explorer anges till normal eller lägre, och skriptkörning och hämtning samt initiering av ActiveX-kontroller måste aktiveras.

 

Obs! Detta är standardinställningarna för Internet Explorer. Om du vill ha mer information om säkerhet i Internet Explorer och instruktioner om hur du ändrar säkerhetsinställningarna läser du Microsoft Knowledge Base-artikeln (KB) Q174360.

 

Hade du någon nytta av de här tipsen? Skicka feedback till oss.

 

 

Detta felmedellande får jag när jag ska köra windows update på Windows XP

Har försökt ändra alla säkerhets inställningar utan resultat....någon som stött på samma problem och vet någon lösning....

jag skrev inte i något administrations lösenord vi installationen så det borde väl inte ha något med det att göra heller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...