Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Krånglande Siemens M35i


Per-Erik

Rekommendera Poster

Jag har en Siemens M35i, som har krånglat sedan den var ny.

Den låser programvaran och bryter nätet, texten "kortfel" står på displayen och det enda man kan göra är att starta om telefonen.

Efter att jag lämnat in den på reparation, fick jag vänta i över en månad innan jag fick tillbaka den.

Antenn switchen skulle visst ha lötts om.

Jättebra, men dessvärre dröjde det bara ett par dagar innan samma fel uppstår än en gång.

 

Efter att ha kollat runt på några forum, har jag upptäckt att det finns fler ägare till M35or som drabbats av samma fel. Vilket betyder att detta är ett typ fel på M35an och därför tycker jag att Siemens borde ha kännedom om felet.

 

Nu tänker jag kräva att få en ny fungernade telefon.

 

Så, du som funderar på att köpa en Siemens telefon, tänk över det riktigt noga. Om eller snarare när det blir något fel på din telefon, skall du veta att Siemens service är helt obefintlig.

[inlägget ändrat 2001-11-07 17:59:18 av Per-Erik]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte samma problem, men väl att M35:an låser sig i programvaran när man gör vissa grejer. Hade faktiskt förväntat mig bättre ifrån Siemens, efter all positiv kritik man läst på många håll. Har inte gillat modellen alls sedan jag började använda den, känns ologisk har jobbigt okänsliga knappar, tycker jag. Nu blir det nog en t68 istället, känns det som...

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte så att du vill köpa min S35:a istället? :P

 

Hade faktiskt samma problem med den innan jag lämnade in den.

Den nya jag fick (om det var ny, eller bara omproggad med nytt skal) fungerade i vilket fall klockrent.

Och jag tycker att de borde kunna byta ut din också? Eller köp min. ;)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker faktiskt att M35an är en rätt juste telefon annars. Men man blir ju lite förbannad när den inte funkar.

Fattar inte varför de inte gav mig en ny telefon, det här felet går ju uppenbarligen inte att fixa på annat sätt.

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...