Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Billigt internet


Jonas_B

Rekommendera Poster

Hej!

Jag undrar vad man skall välja för internet leverantör om man vill ha en så billig uppkoppling som möjligt. Jag har tyvärr ingen möjlighet att få telias adsl eller netlinks fastpris 480. :(

Därför undrar jag vad det finns för alternativ för oss som surfar mycket, jag surfar ca 100h i månaden. Vore tacksam för svar.

 

Mvh Jonas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

www.tiscali.se är OK, Jag har uppringt modem och är lite petig. De har en svensk startsida och bra support. Ca 14 öre dag, ca 8 kväll och helg.

PS. Vet någon om något billigare så skrik...jag byter direkt.

 

--

MVH//eemil S(m)urf

 

[inlägget ändrat 2001-11-02 11:09:00 av eemil]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Tack för tipset, men jag använder tiscali redan idag och had hoppats på något billigare.

 

Mvh Jonas

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, vet inte om detta har med saken att göra, men läste i dag att TELIA kommer att leverera sitt ADSL anslutningar till boende innom 4,5Km från "station"

 

 

//Depto

_____________________________________________

Alla klagar över sitt dåliga minne, men ingen över sitt dåliga förstånd. .

La Rochefoucauld

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är det om man bor inom en radie av 4.5 km från en omkopplad station men inte är ansluten till just den telestationen utan en annan?

Är det möjligt att man kan bli kopplad till den omkopplade stationen istället?

 

Mvh Jonas

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror nog det är svårt... Trots allt, den sträcka som räknas är hur lång ledningen är. Om din ledning går till station A som är för långt bort, kan du alltid hoppas att det i närmsta kopplingsskåå finns en koppling till station B. Annars måste Telia dra nya ledningar för just du ska få kortare väg till telestationen.

 

Och det är inte troligt.

 

Men säkrast svar (?) får du nog om du kontaktar Telia.

 

/T

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...