Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

PC Regerar


Joakim Ewenson

Rekommendera Poster

Joakim Ewenson

PC är det ända alternativet för de riktiga dator användarna det vet alla normala personer

 

PC Regerar! PC Regerar! PC Regerar! PC Regerar! PC Regerar! PC Regerar! PC Regerar! PC Regerar! PC Regerar! PC Regerar! PC Regerar! PC Regerar! PC Regerar! PC Regerar! PC Regerar! PC Regerar! PC Regerar! PC Regerar! PC Regerar! PC Regerar! PC Regerar! PC Regerar! PC Regerar! PC Regerar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker du också kan låta bli att snacka om du inte har nåt vettigt att säga John. Nödvändigt att säga exakt samma sak som han ovanför!!

 

(För att inte tala om det du skrivit på vissa andra ställen)

 

Bara för att säga nåt meningsfullt och nåt med ett riktigt budskap. för att inte motverka det som jag just sagt, så säger jag:

 

Spelar roll vilken typ av dator man använder. Om man får ut det man vill ha av datorn så är väl det bra, sen om det är en Mac eller PC eller vafan som helst man använder så spelar det ingen roll!!

 

(Fast visst tycker man synd om de stackare som inte har insett att PC regerar =)

 

/Jonas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

John Eriksson

folk som skriver lite vågade saker bör få veta att det är folk som står bakom han. det gör ja genom att skriva att jag tycker precis som han. inget fel med det... dessutom får jag ju en extra point! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vadå tror du inte att dina kära macvänner klara trycket från oss PC användare eller vad.

 

Men jag syftade egentligen mest på vissa andra inlägg gjorda av dig...men men..nu ska vi inte haka upp oss på petetesser

 

Fel! Om inlägget inte innehåller något viktigt så tas poängen bort. Alla inlägg granskas nämligen. (Tar en liten stund bara)

 

/Jonas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

John Eriksson

det är samma sak som om nån står och spör nån stackars jävel i tunnelbanan och flera hundra personer bara står och tittar på... man ska väl gå fram och säga åt dom (även omman själv riskerar att få spö)för om en går och säger till kanske andra åxå vågar göra det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

John Eriksson

du jag känner en som har en P2a på 250 MHz och han blev imponerad när han såg hur lätt en Mac var. det var bara det att macen han såg kom ifrån -90 och seg som fan!!!!

och gissa vad, han ska köpa en iMac!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man ska använda din jämförelse så var det ju mer som om Johan ställde sig i tunnelbanan och predikade om vad han tyckte. Och sen kom elake Dan och spöade honom, och du kom och hjälpte till.

 

/Jonas

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

John Eriksson

ja kanske i just det här sammanhanget, men du sa själv att det mest handlade om vad jag skrivit på andra ställen.

 

och om en skinnskalle hoppar på en invandrare i tunnelbanan utan att han gjort nåt så säger jag till mer åt skinnskallen än åt den stackare som bara blev påhoppad... det är väl inte hans fel!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag var otydligt i vad jag menade när jag sa att jag syftade på andra meddelanden. Jag menade inte att du hållit med folk i andra meddelanden. Jag menade att du skrivit en del andra meningslösa meddelanden.

 

/Jonas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"bra sagt! tyvär måste det va 10 tecken i ett inägg så jag lär väl skriva lite skit här... så där!"

 

+ en del andra i forumet du döpte till perfekt

 

/Jonas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har jag sagt att jag inte tyckte det var det minsta roligt?

svar: nej

Har jag sagt att man inte får ha kul?

svar: nej

 

Jag svarade bara på din fråga eller hur?

du bad mig nämna några meddelande och jag gjorde det.

 

Det enda jag sagt om dina meddelande är att de är meningslösa, inget annat.

 

/Jonas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...