Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Tack


kiwi01
 Share

Rekommendera Poster

Blev nästan tårögd i morse när jag insåg att det endast är tio dagar kvar tills detta forum stängs. Det känns som att bli utslängd från sitt hem.

Här har det alltid funnits hjälpsamma medlemmar som villigt delat med sig av sina kunskaper, ibland med korta svar och lika ofta med långa, detaljerade instruktioner.

Tack till alla som har hjälpt mig. Ingen nämnd och ingen glömd. Ni vet vilka ni är.

Tack!

😊💟🌺

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag registrerade mig nu och då såg jag det och blev besviken:(

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det har varit många härliga år med Eforum, så många trevliga människor som är vänliga, hjälpsamma osv.   :wub:   👏

 

Jag önskar alla lycka till i fortsättningen och hoppas att vi träffas i något annat forum framöver.   🤝  👋

  • Gilla 6
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas pc för alla/ idg släpper ett nytt forum, kanske det här forumet var för gammalt för säkerhets skull. 

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag säger detsamma. Tack alla.
Kollade i min profil och insåg att jag varit medlem i 22 år här på forumet. Hade några år då jag inte var aktiv, men ändå..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja. åren går, själv har jag bara varit här i 20 år, kanske inte så aktiv jämt de första åren. Så man har sett många medlemmar komma och gå, tyvärr är det många duktiga medlemmar som har lämnat under de senare åren, av olika skäl.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6 timmar sedan, skrev Hakinger:

Kollade i min profil och insåg att jag varit medlem i 22 år här på forumet.

Då måste du ha registrerat dig tidigt i Eforums historia. Det var till och med några månader innan Cluster ser jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Tack för allt i detta Forum, har varit med länge och tycker synd att det stängs ner, jag tycker detta Forum har varit "mest aktiv" , är med i dom andra som är på förslag...men  för det mesta är det "Tote Hose" som vi tyskar säger, där händer det inte mycket, men blir kanske lite bättre när många härifrån går över...

Special thank`s till Cecilia och Mikael 63 som har hjälpt mej mycket med Windows och Linux.... 

Redigerad av vohubbe
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hösten 2000 köpte jag min första dator (Dell) och ett halvår senare, maj 2001 hittade jag till eForum. Har byggt ihop mer än 10 st, inklusive uppgraderingar, fram till nu. Att bygga en dator och installera Windows/Office i dag, det bara funkar utan problem.

Ägnar numer min forumtid (många timmar dagligen) på ett stort US worldwide forum, Blu-ray.com, där jag också är en av många moderatorer.

Där finns också bl.a. en avdelning för PCs, Laptops.

 

AoW ligger närmast till hands för mig om jag har något Windows/Office att ta upp. Kanske också tittar in där om det är något jag kan svara på. 😊

 

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett par dagar kvar innan detta forum går i graven.

Dags för mig att säga adjö.

 

Önskar alla ett gott liv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

16 timmar sedan, skrev Hockke:

Är det bara pengar som avgör? Lågt i så fall.

För "vinst"drivande företag är det ju pengar som styr, och går då verksamheten dåligt och ger inga inkomster, så går ju inte detta i längden, om det inte finns någon som hela tiden fyller på pengar. Vet inte vad som skulle krävas för att forumet skulle få fortsätta, vet jag inte, lär vi säkert inte få veta heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack till alla på det här fantastiska forumet, för tiden som varit.

Saknaden kommer att bli stor.

 

Bengt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

34 minuter sedan, skrev bengt 429:

Tack till alla på det här fantastiska forumet, för tiden som varit.

Saknaden kommer att bli stor.

 

Bengt.

Instämmer verkligen!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Denna passar verkligen som en sista hejdå...

 

Och med det så tar jag och stämplar ut nu med sista inlägget.

 

Vi ses någon annanstans...🖐️

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pelle Penna

fy f...
Nu är det snart slut. 
Hit jag surfat varje morgon och kväll och läst och tagit del.

Tusen tack och kramar till er alla

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det är bara att bocka och tacka dels för all hjälp som kommit från många, dels för att forumet har fungerat som ett lärosäte där jag har lärt mig en hel del av andras frågor och svar på dessa.

  • Tack 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur ska det gå med tidningen då, det finns ju en sida där man svarar på frågor och Martin b.l.A svarade på frågor, och så var ju frågor från Eforum… kan någon förklara vad som ska göras nu där?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

14 minuter sedan, skrev Alexis12:

Hur kan vi fortfarande skriva här!? Jag trodde att webbsidan var borta…

😳🤨🧐

Dagen är inte slut än ;)

Sen vet man ju aldrig, IDG har kanske glömt bort det.

12 minuter sedan, skrev Alexis12:

Hur ska det gå med tidningen då, det finns ju en sida där man svarar på frågor och Martin b.l.A svarade på frågor, och så var ju frågor från Eforum… kan någon förklara vad som ska göras nu där?

De låter nog bara bli att ha något från Eforum där.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...