Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Backupprogram


Hans  Peter
 Share

Rekommendera Poster

Hans  Peter

Jag har sedan ett antal år använt den fria versionen av Aomei Backuper Standard för att göra dagliga ”incremental backups”. Det fiffiga med programmet, (tyckte jag), var att det gick att återställa enskilda filer. (Vilket många gånger har räddat mig när jag hade gjort bort mig.) Vid den senaste uppdateringen försvann dock den funktionen in i betalversionen. Eftersom det har fungerat så bra har jag inte känt för att leta efter något annat backupprogram med samma möjligheter som är freeware. 

Min fråga är nu: Finns det något sådant?

/hans peter

 

Adjö, goda Eforum. Kommer verkligen att sakna dig!😰

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)
7 timmar sedan, skrev Hans Peter:

Jag har sedan ett antal år använt den fria versionen av Aomei Backuper Standard för att göra dagliga ”incremental backups”. Det fiffiga med programmet, (tyckte jag), var att det gick att återställa enskilda filer. (Vilket många gånger har räddat mig när jag hade gjort bort mig.) Vid den senaste uppdateringen försvann dock den funktionen in i betalversionen. Eftersom det har fungerat så bra har jag inte känt för att leta efter något annat backupprogram med samma möjligheter som är freeware. 

Min fråga är nu: Finns det något sådant?

/hans peter

 

Adjö, goda Eforum. Kommer verkligen att sakna dig!😰

De två som ingår i Windows tycker jag funkar bra. 

Redigerad av polken
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför gå över ån efter vatten? Finns ju backupprogram i Windows där man kan återställa enstaka filer. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

55 minuter sedan, skrev polken:

Varför gå över ån efter vatten? Finns ju backupprogram i Windows där man kan återställa enstaka filer. 

Inte om du har gjort en systemavbildning i Windows.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hans  Peter
1 timme sedan, skrev polken:

Varför gå över ån efter vatten? Finns ju backupprogram i Windows där man kan återställa enstaka filer. 

Det får du gärna förklara i detalj.

/hans peter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...