Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Allt om Windows


Hockke
 Share

Rekommendera Poster

Är det tänkt att detta forum ska ersätta E-forum?

Inga följare inloggade, ett eller två svar på inlägg, max?

Det här verkar inte vara ett forum som kan axla servicenivån E-forum

angående datanovisers behov av rådgivning. Inklusive mej ibland.

Så långt tummen ner.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har nog lika mycket koll på Allt om Windows som på Eforum, så om det ställs frågor där eller här spelar ingen roll. Men naturligtvis kan jag inte svara på allt. Jag har noterat att några med konton här har registrerat sig där sen det blev känt att Eforum stängs.

 

Sweclockers är ett annat svenskt forum som jag kollade en del på för några år sen men de som svarade där förutsatte att folk hade förkunskaper och också kunde googla fram mer hjälp om de fick ledtrådar dvs de vände sig inte till de som behöver grundläggande och detaljerad hjälp eller till de som inte är bra på engelska.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, skrev Hockke:

Är det tänkt att detta forum ska ersätta E-forum?

Inga följare inloggade, ett eller två svar på inlägg, max?

Det här verkar inte vara ett forum som kan axla servicenivån E-forum

angående datanovisers behov av rådgivning. Inklusive mej ibland.

Så långt tummen ner.

 

1 timme sedan, skrev Hockke:

Finns det nåt bättre alternativ?

Ett forum kan väl aldrig bli bättre än dess medlemmar?

Om "vi medlemmar" håller alltomwindows.se levande så blir det just det - levande.

Jag personligen har inte hittat ett bättre alternativ till just eforum. Forts. nedan

 

56 minuter sedan, skrev Cecilia:

Sweclockers är ett annat svenskt forum

Jag reggade mig där och jag har även ställt en fråga där.

Enligt min mening är inte Sweclockers ett alternativ till eforum men väl ett komplement till andra forum.

På Sweclockers är det så många trådar av alla de slag och därmed väldigt många inlägg. Man kan liksom inte surfa in för att se om det trillat in något nytt inlägg/någon ny tråd sedan förra gången man besökte forumet - för två timmar sedan. För det har det. Det har svämmat över så att man (jag) tappar intresset. Har man inte bevakning på sin egen tråd hittar man inte åt den annat än att söka efter den.

Jag upprepar - enligt min mening.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...