Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Att spara bilder i en Google Foto-samling

qpre1974
 Share

Recommended Posts

qpre1974

När jag försöker spara bilder i en Google Foto-samling, syns bara en länk till bilden som man måste klicka på för att få fram bilden. Jag vill dock att det är bilden som syns i samlingen som det var tidigare, inte länken. Hur gör man dåmför att bilden syns direkt i samlingen?

Mikael63

Det är kanske inte en fråga om en inställning för hur visningen ska vara utan mer en fråga hur bilderna lagts till samlingen?

qpre1974

Det var ingenting i den länken som hjälpte.

qpre1974

Så kan det vara. Tidigare var det inget problem men är bara länken som syns, inte bilden. Ja måste nog hitta en sida där det finns nämnt olika sätt att spara bilderna så att bilderna syns direkt, inte via länken.

qpre1974

Videon handlade om säkerhetkopiering av bilder. Mitt problem är att kunna spara bilder som bilder i google foto, inte som länk till bilder i google foto som det händer nu när jag sparar bilder till Google Foto.

Thirteen

Vad använder du för enhet?

Hur stort ledigt lagringsutrymme har du kvar, i enheten och på ditt google-konto?

Synkroniseringen påslagen?

Fungerar wifi?

Uppdaterat enheten?

Startat om enheten?

qpre1974

Lenovo V155-15API-tablet, i enheten finns det kvar 60 GB av 90 GB, i Google- konto används 337 MB av 15 GB, synkronisering är inte påslagen, wifi fungerar, enheten är uppdaterad, enheten hat återstartats många gånger.

qpre1974

Jag satte på synkronisering men med samma resultat, bara länkar uppstår vid sparande av bilder på Google-kontot.

Cecilia

Är bilderna synkroniserade till Google Foto på webbsidan https://photos.google.com/ ?

Kan du ta en skärmdump av hur det ser ut på plattan och bifoga i forumet?

Share

• Create New...