Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Avstängning min smartphone Samsung Galsxy


coltnavy
 Share

Rekommendera Poster

Min smartphone stänger av sig själv efter 30 min. vid inaktivitet. Om det då ringer så kommer det upp på skärmen vem som ringer och annat men det går inte att svara. Om jag då loggar in så funkar det. Är det meningen att logga in varje gång det ringer efter att smartphonen är avstängd?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Men om den tar emot samtal så verkar den ju inte vara avstängd, skärmen kanske är avstängd, men luren är igång. Eller missuppfattar jag något då?

 

I inställningar under under skärm så bör du kunna ställa in en timeout på hur lång tid den ska ha igång skärmen, under låsskärm så kan du göra vissa inställningar kring pinkod osv. Beroende på vilken modell du har så kan du där även ställa in en always-on display och då ska inte skärmen stängas av helt och hållet.

Redigerad av .M
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skärmen stängs ner efter 30 min. mer går inte.  När det då ringer öppnas skärmen med vem som ringer när jag då trycker/sveper på gröna luren så händer det inget

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du något headset med svara-knapp på och fungerar svara-knappen i så fall?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det för Galaxy du har?

I min S20 FE har jag ställt in att jag trycker på "volym upp" knappen för att svara på inkommande samtal. Tycker det fungerar bättre. På en del Galaxy finns alternativet "Hemknappen" för att svara.

Dessa alternativ hittar du i "Samtalsinställningar".

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 timmar sedan, skrev .M:

så verkar den ju inte vara avstängd, skärmen kanske är avstängd, men luren är igång. Eller missuppfattar jag något då?

Nejdå, telefonen har låsts efter 30 minuter sedan skärmsläckaren gick igång. Den har inte stängts av.

Ts har två andra trådar i samma ämne

https://eforum.idg.se/topic/365788-avstängning-samsung-smartphone/

https://eforum.idg.se/topic/365769-smartphone-avstängning/

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...