Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Eftermontera Appel Carplay


Dag Erlandsson
 Share

Rekommendera Poster

Dag Erlandsson

Jag har en MB C200 - det visar sig att den inte är kompatibel med min IPhone? Trots att jag blev lovad att de. Skulle vara det. Hur som helst, så vill Mercedes ha närmare 10000:- för att fixa det… Finns det ett bättre sätt att införskaffa det med/på? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar inte va så enkelt att få till trådlös carplay, om man ser denna video från YouTube.

Förståeligt att MB vill ha bra betalt för det. Men nog är det konstigt att ett välrenommerat bilmärke som MB inte har detta implementerat som standardfunktion.

Detta är för årsmodeller 2015-2019. 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dag Erlandsson
47 minuter sedan, skrev bengt 429:

Det verkar inte va så enkelt att få till trådlös carplay, om man ser denna video från YouTube.

Förståeligt att MB vill ha bra betalt för det. Men nog är det konstigt att ett välrenommerat bilmärke som MB inte har detta implementerat som standardfunktion.

Detta är för årsmodeller 2015-2019. 

 

 

 

Min är från 2019. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, skrev Dag Erlandsson:

Jag har en MB C200 - det visar sig att den inte är kompatibel med min IPhone? Trots att jag blev lovad att de. Skulle vara det.

Du kanske kan åberopa det här löftet, och ta en strid med MB. Men det är aldrig enkelt att "slåss" med dom stora jättarna. Finns det inget skriftligt på löftet, så kan ju dom vrida och vända på det till deras fördel.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...